اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طیف‌سنجی مادون قرمز از پایه تا پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش طیف‌سنجی مادون قرمز از پایه تا پیشرفته

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره‌ای که پیشروی شماست، آموزشی جامع و کامل در مورد طیف‌سنجی مادون‌قرمز یا به قول خودمان همان IR است. همان‌طور که می‌دانید طیف‌سنجی مادون‌قرمز مهم‌ترین، پرتکرارترین، اصلی‌ترین و درعین‌حال ساده‌ترین طیف‌سنجی عصر حاضر است! اما تصور ساده‌انگارانه و کم‌لطفی اساتید و بزرگان علم شیمی در حق این طیف‌سنجی باعث شده جایگاه مناسب خود را پیدا نکند. سروکار داشتن با ترکیبات آلی در هر رشته‌ای اعم از شیمی، زیست‌شناسی، علوم آزمایشگاهی، مهندسی، داروسازی، کشاورزی و... نیازمند یادگیری دقیق این طیف‌سنجی است و درصورتی‌که دانشجویان، این طیف‌سنجی را به طور کامل یاد بگیرند از بسیاری از ابهامات در کارهای تحقیقاتی خود نجات پیدا می‌کنند. با بررسی دوره‌های موجود در وب‌سایت‌های ایرانی (و حتی خارجی!) به این نتیجه رسیدم که هیچ دوره‌ای به‌صورت کامل طیف‌سنجی مادون‌قرمز را شرح و بسط نداده بلکه در گوشه‌وکنار آموزش دیگر طیف‌سنجی‌ها همچون رزونانس مغناطیسی هسته NMR و... به‌اختصار، از دیدگاه تئوری، بررسی شده است. همچنین تمامی موارد و اطلاعات لازم برای کار عملی در زمینه ی ساخت نمونه ی مورد آنالیز و همچنین کار با نرم‌افزار و دستگاه به‌تفصیل در ویدئو جلسه ی آخر بررسی شده است، پس کارجویان عزیزی که مشغول به کار در زمینه ی دارویی یا شیمیایی هستند و یا دانشجویانی که قصد کار تحقیقاتی، در دانشگاه خود و به‌وسیله‌ی طیف‌سنجی مادون‌قرمز را دارند می‌توانند خود را برای فعالیت عملی با این طیف‌سنجی آماده نمایند.
دوره آموزش طیف‌سنجی مادون قرمز از پایه تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط پژمان رحمانی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طیف‌سنجی مادون قرمز از پایه تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی