اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بازار فارکس و تحلیل تکنیکال
مسیر آموزشی

آموزش بازار فارکس و تحلیل تکنیکال

1,159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 1,159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره بازار فارکس و تحلیل تکنیکال، از پرمخاطب ترین و کاربردی ترین مباحث دنیای مالی و فایننس در سراسر دنیا می باشد. قطعا شنیده اید که بازار فارکس کارا ترین و لیکویید ترین بازار دنیاست و کار کردن در ان به علمی نیاز دارد که بتوان با استفاده از ان علم و مهارت های مرتبط با ان علم، به درامد ارزی صرفا با داشتن یک دستگاه و اتصال به اینترنت، دست پیدا کرد.  بازار فارکس (Foreign Exchange) یا همان بازار ارز بیرونی، بازاری است که در آن ارزهای مختلف کشورها به صورت همزمان و مبادله می‌شوند. در این بازار، تجارت به تبادل ارزهای ملی با یکدیگر براساس نرخ تبادل ارز انجام می‌شود.بازار فارکس بزرگترین بازار مالی جهان به شمار می‌آید و روزانه معاملات به ارزش تریلیون‌ها دلار در آن انجام می‌شود. اصلی‌ترین شرکت‌کنندگان در این بازار شامل بانک‌ها، شرکت‌های چندملتی، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و دولت‌ها هستند. معامله‌گران در بازار فارکس به صورت زنده ارزها را خرید و فروش می‌کنند و تلاش می‌کنند از نوسانات نرخ ارزها سود ببرند. این بازار 24 ساعته و در طول هفته فعال است، با توجه به مختلف مناطق زمانی در جهان. از طرف دیگر، علم تحلیل تکنیکال، خود از پرمخاطب ترین دوره های تخصصی برای کسب درامد ارزی است. از حدود دو‌دهه قبل، از زمانی که جایزه نوبل اقتصاد به فردی داده شد که دانشمند اقتصاد رفتاری بود، و اقتصاد رفتاری به طور طبیعی، تحلیل تکنیکال را توضیح می دهد، عملا پای علم و تخصص، به دنیای تحلیل تکنیکال باز شد و مسیر رشد این علم، بسیار سریعتر از گذشته، هموار شد. تحلیل تکنیکال یک روش مورد استفاده در بازارهای مالی است که برای پیش‌بینی جهت حرکت قیمت دارایی‌ها مانند سهام، ارزها و سایر ابزارهای مالی، از الگوها، نمودارها و شاخص‌های فنی استفاده می‌کند. این روش بر این فرضیه تمرکز دارد که تاریخچه قیمت‌ها و حجم معاملات یک دارایی، الگوها و اطلاعات مفیدی را درباره نوسانات آینده آن ارائه می‌دهد. تحلیل تکنیکال شامل موارد زیر می‌شود: 1. نمودارها و الگوها: در این روش، نمودارهای مختلف مانند نمودارهای خطی، شمعی و... برای نشان دادن تاریخچه قیمت‌ها و تشخیص الگوهای مشترک استفاده می‌شوند. این الگوها می‌توانند نشانگر نوسانات ممکن در آینده باشند. 2. شاخص‌های فنی: این شاخص‌ها مشخصه‌هایی از تاریخچه قیمت‌ها و حجم معاملات هستند که به تحلیل و پیش‌بینی نوسانات کمک می‌کنند. مثال‌هایی از این شاخص‌ها شامل متوسط‌های متحرک، شاخص قوت نسبی (RSI) و میانگین متحرک ترازویی (MACD) است. 3. خطوط روند: از خطوط مختلفی مانند خطوط روند و خطوط پشتیبانی و مقاومت برای نشان دادن نوسانات قیمت‌ها و تعیین موقعیت بازار استفاده می‌شود. تحلیل تکنیکال یکی از دستورالعمل‌هایی است که توسط تریدرها و سرمایه‌گذاران برای تصمیم‌گیری در مورد معاملاتشان به کار می‌برند. با این حال، باید توجه داشته باشید که این روش نیاز به مهارت، تجربه و دقت دارد و نتایج آن نمی‌تواند 100٪ قطعی باشد.دوره بازار فارکس و تحلیل تکنیکال، بی شک از پرکاربرد ترین موضوعات برای عموم مردم است، به این دلیل که منتهی به درامد ارزی می گردد و همچنین با استمرار بر یادگیری این علم، مراحل پیشرفت، نمایان می گردد. در مجموع، دوره بازار فارکس و تحلیل تکنیکال، ترکیب جذاب و سود سازیست از تخصص و اشتیاق به کسب ثروت.
دوره آموزش بازار فارکس و تحلیل تکنیکال دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن بهرام‌گیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازار فارکس و تحلیل تکنیکال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی