اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصطلاحات پرکاربرد بانکی
مسیر آموزشی

آموزش اصطلاحات پرکاربرد بانکی

999,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 999,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره شامل اطلاعات و اصطلاحات بانکی برای عموم مردم می‌باشد که برای تمام اقشار جامعه قابل استفاده است خصوصا برای افرادی مناسب است که می‌خواهند اطلاعات اولیه‌ای درباره خدمات بانکی داشته باشند یا اطلاعاتی دارند اما می‌خواهند سریع‌تر و کاربردی‌تر با بانک خود ارتباط داشته باشند و از خدمات بهره ببرند. این دوره شامل توضیحاتی درباره انواع حساب‌های بانکی و کاربرد هر یک و تفاوت‌های آن‌هاست همچنین اطلاعاتی درباره انواع چک‌ها و نحوه دریافت و استفاده از هریک به شما می‌دهد. درباره راه‌های انتقال پول بین بانک‌های مختلف  و حوالجات اطلاعاتی به شما ارایه می‌دهد. همچنین اطلاعاتی درباره وام و تسهیلات ،ضمانت نامه‌ها و انواع تعهدات و  شرایط دریافت آن ، شرایط ضامن و انواع پشتوانه‌های قابل استفاده در بانک‌ها را به شما می‌آموزد. طبقه‌بندی بخش‌های اقتصادی و ارتباط هریک را با حرفه و شغل  خود می‌آموزید . همچنین در خلال تمام این اطلاعات بانکی ، یک سری نکات و تجربیات بیان شده که شما را از اشتباهات در بانک‌ها محاظت می‌کند و باعث می‌شود میانبرهایی رابرای استفاده بهتر از خدمات بانکی بیاموزید که این اطلاعات را فقط با تجربه می‌توان به دست آورد. بنابراین با استفاده از این دوره هم با اصطلاحات رایج بانکی آشنایی بیشتری پیدامی‌کنید هم در راستای رسیدن به اهداف مالی خود با استفاده از بانک‌ها تجربیاتی به دست می‌آورید. 
دوره آموزش اصطلاحات پرکاربرد بانکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مریم استادزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 999,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصطلاحات پرکاربرد بانکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی