اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان آلمانی - سطح A1.2
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی - سطح A1.2

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه دانستن زبان انگلیسی به‌عنوان زبان دوم نه‌تنها یک امتیاز محسوب نمی‌شود؛ بلکه امری کاملاً عادی و ضروری است. یادگیری زبان سوم می‌تواند یک امتیاز شغلی و تحصیلی بسیار خوب به شمار آید. زبان آلمانی به‌خاطر وجود قواعد دستوری زیاد در ابتدا کمی پیچیده به نظر می‌رسد؛ اما پس از گذراندن چند دوره یادگیری اکثر زبان‌های دیگر اروپایی مثل فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی و...، به دلیل ساختار زبانی مشابه و نزدیک به هم بسیار راحت‌تر می‌شود. این دوره در تکمیل دوره قبلی یعنی سطح A1.1 تعریف شده و هدف آن تکمیل دانش سطح A1 زبان آلمانی و آمادگی برای شروع سطح A2 است.  از مطالب اصلی مورد بحث در این دوره می‌توان به زمان گذشته در زبان آلمانی، حروف ربط، آشنایی با جملات شرطی و آرزویی، اصول نگارش نامه و ایمیل و مقدمه‌ای بر صرف صفت اشاره کرد. پس از پایان هر جلسه زمانی می‌توان با اطمینان گفت مطالب کامل فراگرفته شده‌اند که کتاب کار همگام با کتاب اصلی حل شود. تمرین‌های کتاب کار کاملاً منطبق با کتاب اصلی است و به تثبیت مطالب در حافظه بلندمدت بسیار کمک می‌کند. علاوه بر این، به دلیل جامع بودن کتاب کار، نیاز به هیچ کتاب جانبی دیگری برای یادگیری بهتر مطالب نیست.  ساختار زبان آلمانی در ابتدا جدید به نظر می‌رسد و باید با جدیت و اراده قوی یادگیری آن را شروع کنید. به‌مرور مسیر یادگیری هموارتر می‌شود و مطالب سریع‌تر به ذهن سپرده خواهند شد.پس از پایان این دوره می‌توان گفت زبان‌آموز به دانش زبانی سطح A1 تسلط دارد و می‌تواند سطح A2 را شروع کند.
دوره آموزش زبان آلمانی - سطح A1.2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مریم ایرانپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی - سطح A1.2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی