اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی اولیه تحلیل کسب‌کار با استفاده از Spreadsheets
مسیر آموزشی

آموزش مبانی اولیه تحلیل کسب‌کار با استفاده از Spreadsheets

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Omnya Khaled0
  • زمان:32 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره آموزشی ، وظایف یک تحلیلگر تجاری مانند یادگیری مفاهیم اولیه‌ی تجزیه و تحلیل داده‌ها و آمار توصیفی را خواهید آموخت. همچنین با نحوه‌ی تجسم داده‌ها در Google Sheets با استفاده از انواع توابع و ارائه آن‌ها با استفاده از انواع مختلف نمودارها آشنا خواهید شد. این دوره برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در مورد تجزیه و تحلیل کسب‌وکار و نقش یک تحلیلگر بیاموزند. سرفصل های آموزش تحلیل کسب و کار spreadsheets در مکتب خونه دوره آموزش تحلیل کسب و کار spreadsheets در مکتب خونه سرفصلی کامل به شرح زیر دارد: -         مبانی Google Sheets -         بررسی داده‌ها با استفاده از توابع ریاضی -         پاکسازی داده‌ها با استفاده از حذف تکراری‌ها، تقسیم کردن، فیلتر و مرتب‌سازی -           تجزیه و تحلیل داده‌ها با استفاده از توابع منطقی و تجمیع -         تجسم‌سازی داده‌ها با استفاده از نمودارها   آموزش تحلیل کسب و کار spreadsheets در مکتب خونه تجزیه و تحلیل کسب و کار با صفحات گسترده یک رویکرد قدرتمند و همه کاره برای به دست آوردن بینش و تصمیم گیری آگاهانه است. آموزش تحلیل کسب و کار spreadsheets در مکتب خونه، به شما در درک مبانی تجزیه و تحلیل کسب و کار، تسلط بر عملکردها و تکنیک‌های صفحه گسترده و پیروی از بهترین شیوه‌ها کمک می‌کند تا یک تحلیلگر حرفه‌ای کسب و کار شوید. به یاد داشته باشید که به طور مداوم ابزارها و فناوری‌های جدید را یاد بگیرید و با آنها سازگار شوید تا در زمینه تحلیل کسب و کار همیشه بروز باشید.
دوره آموزش مبانی اولیه تحلیل کسب‌کار با استفاده از Spreadsheets دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Omnya Khaled مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی اولیه تحلیل کسب‌کار با استفاده از Spreadsheets را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی