اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول طراحی
مسیر آموزشی

آموزش اصول طراحی

1,259,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 1,259,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش اصول طراحی برای چه کسانی مفید است؟ طراحی پایه، یکی از ابتدایی ترین و مهم ترین سطح از دوره های طراحی و نقاشی می باشد. این دوره مخصوص همه افرادی است که علاقه مند به این  هنر طراحی  هستند و دوست دارند طراحی را از ابتدا و بصورت حرفه ای آموزش ببینند. اصول طراحی شامل چه آموزش هایی می باشد؟ دوره مقدماتی طراحی، شامل یکسری تکنیک ها و فنون طراحی با مداد است. در این دوره ی آموزشی، تکنیک های نحوه ی به دست گرفتن قلم، نحوه حجم دهی به طرح، حرکت رفت و برگشتی قلم، میزان فشار قلم بروی کاغذ که سبب ایجاد سایه های روشن و تیره می شود را فرا خواهید گرفت. آموزش اصول طراحی برای چه کسانی مفید است؟ در دوره آموزشی طراحی پایه(مبتدی)، اصول هنر طراحی از پایه برای تمام کسانی که می خواهند تازه نقاشی را شروع کنند آموزش داده می شود. این دوره شما را، با تکنیک های طراحی اشیاء، (فلز، پارچه، چوب، شیشه، اجزای مختلف چهره و چهره کامل) در سطح مقدماتی آشنا می کند. و علاوه بر آن با برگزاری جلسات رفع اشکال با شما خواهیم بود تا اصولی این دوره ی مقدماتی را آموزش ببینید. در دوره آموزشی طراحی مبتدی، قصد داریم شما را با اصول کشیدن خط، مکعب، اشکال هندسی، انواع بافت مانند شیشه، چوب، پارچه، آب را کار خواهیم کرد. این آموزش برای تسلط دست، هنگام سایه زدن و طراحی چهره لازم است. در مراحل بعدی با آموزش، طراحی اجزای صورت، مدل های بینی، گوش، لب، پا و پرسپکتیو و تمارین و فیلم آموزشی با شما همراه خواهیم بود.  آنچه لازم است بدانید این است که در حین انجام تمارین دوره طراحی پایه، هرگز فراموش نکنید که هیچ کس از شما انتظار ندارد با اولین تمرین، بهترین طراحی را داشته باشید و این طبیعی است که در زمان تمرین ممکن است نتیجه دلخواه بدست نیاید. و اگر انتظار داشته باشید که در تمارین همیشه عالی جلوه کنید پس چرا یاد می گیرید؟ بنابراین با خودباوری تمام به انجام تمرین ها ادامه دهید تا شاهد رشد و پیشرفت همیشگی خود باشید.
دوره آموزش اصول طراحی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سبحان طباطبایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,259,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول طراحی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی