اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان آلمانی سطح B1
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی سطح B1

1,179,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 1,179,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از تهیه این دوره تقویت چهار مهارت اصلی زبان آلمانی یعنی مهارت‌های شنیداری، خواندنی، شنوایی و نوشتاری می‌باشد. این دوره مناسب افرادی است که می‌خواهند خود را برای آزمون آلمانی سطح B1 آماده کنند. چرا که این دوره بر اساس کتاب  Starten Wir! (B1) که یکی از به روزترین و کامل‌ترین کتاب‌ها در زمینۀ آموزش زبان آلمانی، تنظیم شده است. دوره بر اساس سرفصل‌های کتاب، شامل دوازده درس می‌شود که هر درس به چهار قسمت گرامر، درک مطلب (به همراه کلمات جدید)، تمرین (نوشتن و صحبت‌کردن) و شنیداری تقسیم شده است.  این دوره برای چه کسانی مناسب می‌باشد؟ این دوره برای زبان‌آموزان عزیزی که سطح A2 را به پایان رسانده‌اند و تمایل دارند در مدت زمانی به نسبت کوتاه و تا حدودی به صورت فشرده، سطح B1 را فراگیرند و برای امتحانات پایان دوره‌ی B1 آماده شوند، مناسب است. مشارکت فعال زبان‌آموزان در دوره و انجام تمرینات مورد نظر، در یادگیری شما تاثیر بسزایی دارد. ویژگی‌های متمایزکننده دوره چیست؟ گرامر‌ محور بودن و تأکید بر درست‌نویسی یکی از ویژگی‌های اصلی این دوره به شمار می‌رود. البته زبان‌آموزان عزیز با انجام تمرینات مورد نظر می‌توانند ضمن به چالش کشیدن خود در صحبت کردن به زبان آلمانی، توانایی‌های خود در این زمینه را نیز بهبود بخشند. بعد از فراگیری دوره چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ انتظار می‌رود زبان‌آموزان عزیز بعد از اتمام این دوره و انجام تمرینات، بتوانند ضمن تسلط به  زبان آلمانی در سطح B1، در نوشتن (نامه یا هر مطلب دیگری) و همچنین ارائه (Präsentation) به یک مطلب به آمادگی نسبی دست یابند.
دوره آموزش زبان آلمانی سطح B1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید امین‌الدین ابطحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,179,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی سطح B1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی