اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی سیاست‌گذاری و حکمرانی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی سیاست‌گذاری و حکمرانی

1,229,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 1,229,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره مبانی سیاست‌گذاری و حکمرانی در تلاش است تا مخاطبین خود را با ضروری ترین مفاهیم و موضوعات این حوزه آشنا کند. اساسا نقدهای زیادی به شیوه اداره کشورها می‌شود و بسیاری از مردم و کارشناسان بر این باورند، ضعف‌های ایجاد شده به دلیل عدم سیاستگذاری صحیح در لایه های تصمیم‌گیر کشورها بوده‌است. در این بین رشته‌ها و گرایش‌های مختلف علوم انسانی از جمله اقتصاد، مدیریت، علوم اجتماعی، علوم سیاسی و... در تلاش بوده‌اند با مطالعات دامنه‌دار خود، مکانیزم‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشورها را کشف کنند و برای برون رفت از چالش‌های موجود تجویز ارائه کنند. بنابراین در این دوره از بسیاری از تخصص‌های ذکر شده برای چارچوب بندی دقیق نظام حکمرانی استفاده شده است.    دوره مبانی سیاست‌گذاری و حکمرانی که از 4 سرفصل مهم تشکیل شده است، توانسته بسیاری از بحث‌های پایه‌های این عرصه را به خوبی پوشش داده و افرادی که علاقه‌مند به ورود به حوزه سیاست‌گذاری هستند را به خوبی آموزش دهد. در این دوره تلاش شده با استفاده از اساتید دانشگاهی و شخصیت‌هایی که سابقه فعالیت اجرایی در بدنده تصمیم‌گیر کشور را داشته‌اند، تلفیق مناسبی از بحث‌های نظری و عملی شکل بگیرد. مواجهه واقعی با مسائل، بهره‌مندی از ادبیات به‌روز بین‌المللی، پیشینه پژوهشی قوی سرفصل‌های تدریس شده، استفاده از مثال‌های واقعی، طرح بحث‌های علمی متناظر با بوم ایران و... از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره به شمار می‌آید. در ایران یکی از مهمترین دلایل اتخاذ سیاست‌های نامطلوب توسط سیاست‌گذاران، فقدان تخصص علمی و عملی لازم برای تشخیص و پیشبرد تصمیمات مهم بوده‌است. در سال‌های اخیر، نهادهای علمی مختلف سعی کردند تا با چارچوب بندی تخصصی خود از مقوله حکمرانی، نقشه راه‌های مختلفی را پیش روی سیاستگذاران قرار دهند. البته که معمولا وادی عمل تفاوت‌های زیادی با بحث‌های تئوری و دانشگاهی داشته و اقتضاعات متفاوتی را باید در اجرا در نظر گرفت. این پک منسجم برای دانشجویان و علاقه مندان حوزه حکمرانی و سیاستگذاری که تمایل دارند با این عرصه آشنا شوند مفید خواهد بود. همچنین به دلیل حجم غنی محتوای آموزشی ارائه شده در این دوره، محققین و سیاست‌پژوهان فعال در این عرصه نیز می‌توانند از بحث‌های جدید مطرح شده کمال استفاده را داشته باشند.  در حال حاظر دوره‌ها و رویدادهای مختلف حضوری و مجازی با موضوعات مربوط به حکمرانی و سیاست‌گذاری برگزار می‌شود که برای علاقه‌مندان و پژوهشگران قابل استفاده است. اما این دوره منحصرا برای مخاطب مجازی طراحی شده که با استفاده از جذابیت‌های بسری و تدوین حرف‌های، تلاش شده مفاهیم مهم این حوزه به شکلی جذاب و قابل فهم برای همه نوع مخاطب ارائه شود. به‌علاوه سعی شده با تاکید بر مبانی عمومی سیاست‌گذاری، این دوره برای مخاطبین در هر حوزه تخصصی قابل استفاده بوده و بحث‌های مختص به هر زمینه‌ی سیاست‌گذاری (مانند سیاست‌گذاری سلامت، سیاست‌گذاری صنعتی، سیاست‌گذاری محیط زیست، سیاست‌گذاری علم و فناوری و...) در دوره‌های دیگری مورد بررسی قرار گیرد.  
دوره آموزش مبانی سیاست‌گذاری و حکمرانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیراحمد ذولفقاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,229,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی سیاست‌گذاری و حکمرانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی