اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان آلمانی - سطح A1
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی - سطح A1

1,579,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 1,579,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره، با دوره‌های رایج و سنتی که معلم، با کم‌حوصلگی و خودبرتربینی، کلاس را پیش برده و سعی و تلاشی برای به‌وضوح کشیدن جزئیات نمی‌کند، متفاوت است.  یک دوره‌ی فشرده و قدرتمند، اما لذت‌بخش، از سطح A1 زبان آلمانی است که با گذراندنِ آن، نیازی به هیچ‌یک از صفحه‌های آموزش زبان آلمانی در شبکه‌های اجتماعی نخواهید داشت.  نقطه‌ی قوت دوره آموزش زبان آلمانی سطح A1 چیست؟ وضوح‌بالا در تلفظ حروف و کلمات آلمانی تفکیک و سپس تمرکز در ارائه‌ی نکته‌ها کسی که این دوره را به‌خوبی به اتمام برساند، بدون نیاز به هیچ دوره یا نرم‌افزار آموزشی اضافه، مسیر مشخص و روشنی برای پیش رفتن به سطح‌های بالاتر A2 و B1 خواهد داشت.  برای اینکه بتوان در خارج از کشورهای آلمانی‌زبان، (آلمان، اتریش، سوییس) زبان آلمانی را به‌خوبی فراگرفت: فراگیری اصول مقدماتی این زبان، مهم‌ترین و مشکل‌ترین گام است. کلیدی‌ترین نقش، بر عهده‌ی معلم زبان آلمانی شما خواهد بود.  در طی این دوره، با شور و تمرکز، با موارد زیر آشنا خواهید شد: زبان آلمانی سرزمین آلمان فرهنگ آلمانی‌ها  زبان آلمانی، هم خانواده با زبان انگلیسی است که در ظاهر، شباهت زیادی میان این دو است.  زبان انگلیسی شامل 26 حرف است.  زبان آلمانی علاوه بر همه‌ی 26 حرف انگلیسی، چهار حرف بیشتر را نیز شامل شده و در مجموع، شامل 30 حرف است.  اما در قواعد، تفاوت‌های بارز و در گفتگو، تفاوت‌های خیلی بیشتری، میان زبان آلمانی و زبان انگلیسی است.  برای اطلاع بیشتر نسبت به سطح‌های زبان آلمانی، دقت بفرمایید که شش سطح برای اثبات مهارت کامل در زبان آلمانی وجود دارد:  A1 | A2 | B1 | B2 | C1 | C2
دوره آموزش زبان آلمانی - سطح A1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط پیام اوَروند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,579,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی - سطح A1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی