اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش داده کاوی به صورت عملی با پایتون
مسیر آموزشی

آموزش داده کاوی به صورت عملی با پایتون

259,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 259,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمد نظری0
  • زمان:5 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره آموزشی به‌صورت عملی به دانشجویان کمک می‌کند تا با استفاده از پایتون و کتابخانه‌های مختلف، مهارت‌های لازم برای داده‌کاوی و تحلیل داده‌ها را به دست آورند. در این دوره از کتابخانه‌هایی مانند numpy، pandas، pyspark، matplotlib، scikit-learn، pytorch و networkx استفاده می‌شود. در ابتدا با چرخه عملی داده‌کاوی در صنعت آشنا شده و سپس با کتابخانه numpy به‌عنوان ابزاری برای کار با داده‌های عددی از جمله آرایه‌ها، ماتریس‌ها و بردارها آشنا می‌شویم. سپس با استفاده از کتابخانه pandas، به‌عنوان ابزاری برای کار با داده‌های جدولی، مهارت‌های لازم برای تحلیل داده‌ها و پردازش داده‌های بزرگ را فرامی‌گیریم. در ادامه، با کتابخانه pyspark، به‌عنوان یک ابزار برای پردازش داده‌های بزرگ و توزیع شده، آشنا می‌شویم و با استفاده از آن، داده‌ها را به‌صورت موازی پردازش می‌کنیم. سپس با کتابخانه matplotlib، به‌عنوان ابزاری برای تولید نمودارها و نمایش داده‌ها در قالب گرافیکی، آشنا می‌شویم و با استفاده از آن، داده‌های خود را به‌صورت گرافیکی نمایش می‌دهیم. در ادامه با کتابخانه scikit-learn، به‌عنوان یک ابزار برای یادگیری ماشین و استفاده از الگوریتم‌های تحلیل داده، آشنا می‌شویم و با استفاده از آن، داده‌های خود را با استفاده از روش‌های مختلف تحلیل می‌کنیم. سپس با کتابخانه pytorch، به‌عنوان یک ابزار برای طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های عصبی، آشنا می‌شویم و با استفاده از آن، داده‌های خود را با استفاده از شبکه‌های عصبی تحلیل می‌کنیم. در نهایت با کتابخانه networkx، به‌عنوان یک ابزار برای تحلیل شبکه‌ها و گراف‌ها، آشنا می‌شویم و با استفاده از آن، داده‌های خود را در قالب شبکه‌های گرافی تحلیل می‌کنیم. در دوره آموزش داده کاوی شرکت‌کنندگان چه می آموزند؟ در این دوره، شرکت‌کنندگان به دانش و مهارت‌های لازم برای کار با داده‌های بزرگ، تحلیل داده‌ها و استفاده از روش‌های مختلف داده‌کاوی و تحلیل داده، با استفاده از ابزارهای مختلف پایتون، آشنا می‌شوند. هدف از دوره آموزش داده کاوی چیست؟ هدف این دوره، آشنایی با ابزارهای مختلف داده‌کاوی و تحلیل داده و یادگیری کار با آنها است. با پایان این دوره، شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت مستقل، داده‌های خود را تحلیل کرده و از روش‌های مختلف داده‌کاوی و تحلیل داده برای بهبود کیفیت تصمیم‌گیری استفاده کنند.
دوره آموزش داده کاوی به صورت عملی با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد نظری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 259,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داده کاوی به صورت عملی با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی