اطلاعات دوره
آموزش مبانی هنرهای تجسمی ۲
مسیر آموزشی

آموزش مبانی هنرهای تجسمی ۲

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:اکرم نوری4.3
  • زمان:2 ساعت و 26 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مبانی هنرهای تجسمی 2، جز دروس اصلی و پایه ای در رشته های دانشگاهی هنر است که علاوه بر اهمیت آموزشی و هنری برای دانشجویان هنر، می تواند برای تمامی هنردوستان نیز مفید باشد. در این درس به چیستی رنگ و هویت وجودی و فیزیکی آن پرداخته می شود، سپس انرژی های بصری آن، اعم از گرم و سرد بودن یا درخشش رنگی توضیح داده می شود. مفاهیم، معانی و تعاریف نمادین رنگ ها نیز بخش مهمی در این آموزش هستند. ارتباط بصری رنگ ها، مانند: رنگ های مکمل، تیره و روشن و رنگ های گرم و سرد نیز بخش مهم این آموزش به شمار می رود. در نهایت هنرجو با این مبحث درسی، ترکیب های رنگی، دایره ای، نمودارهای رنگی و چیدمان های موفق بصری رنگ ها را نیز می آموزد.
دوره آموزش مبانی هنرهای تجسمی ۲ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اکرم نوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی هنرهای تجسمی ۲ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

به نظرم همه چی آموزش چه از نظر تسلط مدرس و مطالب گفته شده در حد متوسط میشه به عنوان منبع کمکی از آموزش استفاده کرد.

مریم

خیلی دقیق و واضح همه چی توضیح دادن.

رضوانه

خانم نوری خیلییییی خوب توضیح میدن.مرسی واقعا برای من مفید بود

مریم

عالی بود. واقعا ممنونم.

hamed.shirishams

واقعا چقدر آموزش جذاب و مفیدی هم تبریک به سرکار خانم نوری بابت تهیه همچین آموزشی هم تبریک به فرادرس بابت انتشار این مجموعه آموزش. کیفیت آموزش، محتوا آموزش وارائه ی اطلاعات به بهترین شکل ممکن انجام شده. این بسته رو به همه فرادرسی ها پیشنهاد میکنم، نه تنها هنرمندان و گرافیست ها.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی