اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقاشی اکریلیک برای مبتدیان: به راحتی نقاشی بکشید
مسیر آموزشی

آموزش نقاشی اکریلیک برای مبتدیان: به راحتی نقاشی بکشید

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Alexzandra Chandler0
  • زمان:1 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره مهارت کار کردن با قلم مو، رنگ‌ و تکنیک‌‌های نقاشی را بیاموزید تا در مسیر نقاش شدن اعتماد به نفس پیدا کنید. این دوره برای افراد بزرگسال مبتدی و همچنین کودکان است تا با آشنایی با ابزار و تکنیک های نقاشی به آن‌ها اعتماد به نفس لازم را بدهد. آموزش گام به گام نقاشی اکریلیک برای کمک به برافروختن اشتیاق شما برای نقاشی طراحی شده و برای تمام سنین مناسب است.این دوره به شما یک قالب مشخص می‌دهد تا نتیجه خوب و موفقیت آمیزی بدست بیاورید. شما همزمان با یادگیری نکات و ترفندهای اولیه، نحوه انتقال تصویر را بر روی بوم یاد می‌گیرید.این دوره برای بچه‌ها و افرادی که به دنبال تقویت مهارت کار با قلم مو و رنگ هستند عالی است. بچه‌هایی که کار هنری انجام می‌دهند، احتمال موفقیت بیشتری در مدرسه دارند. پس سر فزرندانتان را با این هنر گرم کنید تا شما کمی وقت آزاد پیدا کرده و آنها هم سرگرمی سالمی غیر از تلویزیون داشته باشند. این دوره برای چه کسانی مناسب است: این دوره طراحی شده است تا به افراد اعتماد به نفس بیشتری برای کار با قلم مو بدهد، عشق به نقاشی را در آنها زنده کرده و کاری کند که آن را ادامه بدهند.برای کودکانی که به دنبال سرگرمی جدید، برون ریزی سالم احساس و هیجان و راهی جدید برای ابراز وجود هستند.
دوره آموزش نقاشی اکریلیک برای مبتدیان: به راحتی نقاشی بکشید دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Alexzandra Chandler مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقاشی اکریلیک برای مبتدیان: به راحتی نقاشی بکشید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی