اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی داشبوردهای هوش تجاری با PowerBI
مسیر آموزشی

آموزش طراحی داشبوردهای هوش تجاری با PowerBI

999,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 999,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :7 نظر2.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی زارعی0
  • زمان:3 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

 یکی از قدرتمندترین ابزارهای Self Service BI هوش تجاری و مصورسازی داده‌ها است و به کمک آن می‌توانید به‌سرعت گزارش‌ها و داشبوردهای مدیریتی فوق‌العاده‌ای را طراحی نمایید، همچنین می‌توانید داده‌های خود را از منابع مختلف اطلاعاتی فراخوانی نموده و پس از تبدیل و تمیز نمودن، آنها را آنالیز و تحلیل نمایید و نیز می‌توانید داشبوردهای خود را پس از طراحی، در دستگاه‌های مختلف مانند، کامپیوتر لپ‌تاپ، تلفن همراه، تبلت و محیط وب مشاهده نمایید.  نرم‌افزار Power BI چیست؟  مایکروسافت پاور بی آی (Microsoft Power BI) یک بستر هوش تجاری و مدیریت اطلاعات کسب‌وکار است که ابزارهایی برای جمع‌آوری، تجزیه‌وتحلیل، تجسم و به‌اشتراک‌گذاری داده‌ها برای کاربران غیرفنی کسب‌وکار فراهم می‌کند. رابط کاربری Power BI برای کاربرانی که با Excel آشنا هستند کاملاً آشنا بوده و ادغام آن با سایر محصولات مایکروسافت، آن را به یک ابزار سرویس‌دهی بسیار متنوع تبدیل می‌کند.  هدف از یادگیری دوره آموزش Power BI چیست؟  در این دوره ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم هوش تجاری، با نحوه ساخت گزارش‌ها و داشبوردهای مدیریتی در Power BI آشنا خواهید شد. رویکرد ما در این دوره میان‌رشته‌ای است؛ یعنی نگاه ما در این دوره هم مدیریتی است، هم مهندسی و هم کامپیوتری. هوش تجاری به سازمان کمک می‌کند که دیدی از گذشته، حال و آینده سازمان داشته باشند. وظایف معمول هوش تجاری در سازمان شامل گزارش‌دهی، داده‌کاوی، فرایندکاوی، بهینه‌کاوی، تحلیل‌های پیشگیرانه و … است. از جنبه‌های جذاب هوش تجاری، کشف فرصت‌های تازه در کسب‌وکار از راه تحلیل داده است.  این دوره به شما کمک می‌کند سازمانتان یا واحدتان را از هوش تجاری بهره‌مند کنید، و اگر دانشجو هستید در این دوره مهارتی را به دست می‌آورید که بتوانید با آن به سازمان‌ها کمک بزرگی کنید.  دوره آموزش نرم‌افزار Power BI مناسب چه کسانی است؟  - مدیران و سرپرستان برای استفاده از داشبوردها و گزارش‌های مدیریتی، مدیریت مؤثر فرایندها و افزایش بهره‌وری اعضای واحد دستگاه‌ها و روش‌ها در سازمان‌ها  - اعضای واحد تحلیل داده در سازمان‌ها  - دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های: مدیریت کسب‌وکار (MBA)، مدیریت صنعتی، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، مهندسی صنایع، مهندسی فناوری اطلاعات و …  - کلیه علاقه‌مندان به مباحث هوش تجاری، سیستم‌ها و فرایندها  داده‌های خود در فایل اکسل را بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی و دیتابیس، تبدیل به داشبوردهای جذاب و کاربردی مدیریتی کنید.
دوره آموزش طراحی داشبوردهای هوش تجاری با PowerBI دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی زارعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 999,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی داشبوردهای هوش تجاری با PowerBI را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی