اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استفاده از طب سنتی چینی برای رفع افسردگی
مسیر آموزشی

آموزش استفاده از طب سنتی چینی برای رفع افسردگی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Michael Hetherington0
  • زمان:3 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

حرکت به سمت وضوح و شفافیت، هدف، اعتماد به نفس، خلاقیت و شهود را با این دوره آموزشی تجربه کنید. این دوره به نحوی طراحی شده است تا تدریجا شما را در یک فرآیند گام به گام راهنمایی کند تا افسردگی شما را لایه به لایه برطرف سازد. آنچه که این رویکرد را منحصر به فرد می‌سازد این است که ما سه بعد انسان را تایید، تصدیق و با آن‌ها کار می‌کنیم. این دوره برای چه کسانی مناسب است: این دوره برای مبتلایان به افسردگی در سطحی خفیف تا متوسط مناسب است. این دوره مناسب کسانی است که به طب یا درمان طبیعی علاقه‌مند هستند. این دوره برای کسانی که از افسردگی شدید رنج می‌برند مناسب نخواهد بود. این دوره برای مبتدیان تئوری طب شرقی-آسیایی و همچنین کسانی که قبلاً در مورد آن تجربه دارند مناسب است.      
دوره آموزش استفاده از طب سنتی چینی برای رفع افسردگی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Michael Hetherington مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استفاده از طب سنتی چینی برای رفع افسردگی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی