اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول تست نرم‌افزار: انتقال از حالت دستی به خودکار
مسیر آموزشی

آموزش اصول تست نرم‌افزار: انتقال از حالت دستی به خودکار

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر2.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Mike Fine0
  • زمان:44 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در بازار همیشه در حال رشد تکنولوژی جدید، تیم‌ها باید توانایی خود را برای انجام تست‌های سریع‌تر و مکرر گسترش دهند. چرا از ابزارها و فرآیندهای خودکار برای افزایش کارایی تست کلی تیم خود بهره نبرید؟ به مدرس و کارشناس تست، مایک فاین، در این دوره آموزشی مبانی مهارتی که به راحتی قابل پیگیری است بپیوندید، زیرا او به شما نحوه طراحی، پیاده سازی و مدیریت کردن یک برنامه تست نرم افزار خودکار استراتژیک را نشان می‌دهد. مراحلی را که امروز برای ساخت و خودکارسازی فرآیند خود باید بگذرانید و همه چیز درباره تجزیه و تحلیل سیستم‌های فعلی تا انتخاب بهترین ابزارهای خودکار موجود را کشف کنید. در پایان این دوره، شما به مهارت های جدیدی برای غلبه بر چالش‌های پیچیده دیگر، از جمله عیب یابی مسائل مربوط به نرم افزار، میکس و تطبیق و غیره مجهز خواهید شد.
دوره آموزش اصول تست نرم‌افزار: انتقال از حالت دستی به خودکار دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Mike Fine مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول تست نرم‌افزار: انتقال از حالت دستی به خودکار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی