اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان شروع کسب‌وکار موفق
مسیر آموزشی

آموزش رایگان شروع کسب‌وکار موفق

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :12 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:زانا رضایی0
  • زمان:1 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره یکی از کامل‌ترین دوره‌های شروع یک کسب‌وکار موفق به روش‌های اقتصاد مهندسی نوین هست که با استفاده از تکنیک‌های این دوره می‌توان یک کسب‌وکار نو پا را پرورش و گسترش دهید و همین‌طور این دوره ذهن اقتصاد شما را گسترش می‌دهد. امروزه کسب‌وکارهای نوپا یا استارتاپ‌ها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر برای توسعه اقتصادی در جوامع مختلف شناخته می‌شوند. این کسب‌وکارها برای شروع فعالیت خود، به دنبال ایده‌های نوآورانه و کارآمد هستند و از منابع مالی و انسانی محدودی برخوردارند. بیشتر کسب‌وکارهای نوپا به دنبال ایجاد یک محصول یا خدمت نوآورانه هستند که به بازار فعلی عرضه نشده است و می‌تواند به مشتریان جدید یا حتی به بازارهای بین‌المللی دسترسی پیدا کند. برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار نوپا، شخص باید دارای ایده‌هایی باشد که در صنعت موردنظر تازگی و نوآوری داشته باشد، سپس با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت منابع بهینه، این ایده را به یک کسب‌وکار پایدار تبدیل کند. به‌عنوان کسب‌وکارهای نوپا ممکن است با مشکلاتی مانند کمبود منابع مالی، کمبود منابع انسانی، بروز مشکلات در روند تولید و بازاریابی، رقابت با شرکت‌های بزرگ‌تر و تجارب ناشی از عدم تجربه در حوزه کسب‌وکار مواجه شوید. برای پیشرفت در کسب‌وکار نوپا، باید به طور مداوم به‌روزرسانی دانش خود در زمینه کسب‌وکار، بازاریابی، فناوری و مدیریت منابع انسانی باشید. روش‌های مختلفی برای جذب سرمایه و پشتیبانی از کسب‌وکارهای نوپا وجود دارد که از جمله آن می‌توان به جذب سرمایه‌گذاری، شراکت‌های تجاری، استفاده از سرمایه‌گذاری خود، و استفاده از منابع دولتی و سازمان‌های پشتیبانی‌کننده کسب‌وکارهای نوپا نام برد.همچنین برای اثرگذاری بیشتر می‌توانید موارد بیان شده در این دوره را در یک دفتر یادداشت نموده و چند بار ویدئوها رو مرور کنید.
دوره آموزش رایگان شروع کسب‌وکار موفق دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط زانا رضایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان شروع کسب‌وکار موفق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی