اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد یادگیری ماشین در علم پزشکی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد یادگیری ماشین در علم پزشکی

859,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 859,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فناوری‌های دیجیتال در بسیاری از زمینه‌ها از جمله مراقبت‌های بهداشتی انقلابی ایجاد کرده‌اند. با کمک این فناوری‌ها می‌توان روش‌های درمانی و سایر خدمات بهداشتی و پزشکی را برای افراد و بیماران توسعه داد. علم داده در پزشکی شامل مراحل جمع‌آوری، پردازش و تجزیه و تحلیل داده‌هاست. هدف از توسعه این علم پیوند دادن مراقبت‌های پزشکی و تحقیقات است. انجام این کار به ما کمک می‌کند که بیماری‌ها را بهتر درک کنیم و روش‌های درمانی را برای هر بیمار شخصی‌سازی کنیم. این علم هم‌چنین به ما امکان پیش‌بینی بهتر تاثیرات درمانی را می‌دهد. یادگیری داده کاوی در پزشکی به ما کمک می‌کند تا مهارت‌ها و توانایی‌هایی به دست آوریم که بتوانیم داده‌های پزشکی را از منابع مختلف جمع‌آوری کرده و همچنین مجموعه داده‌ها را تمیز و ادغام کنیم. کاربرد علم داده در پزشکی شامل طیف وسیعی از خدمات می‌شود که نمی‌توان به راحتی از آن‌ها گذشت. به طور کلی از این علم می‌توان در زمینه‌های علوم پزشکی زیر استفاده کرد: شناسایی مکانیسم‌های پیچیده زیرسیستم‌های مختلف بدن و تعاملات آن‌ها با یکدیگر شناسایی افرادی که مستعد یا در معرض خطر بیماری‌های ژنتیکی هستند. شناسایی مکانیسم‌های بیماری و تعاملات آن‌ها با مشکلات بدن پیش‌بینی بیماری‌ها و مدیریت امکانات ایجاد سیستم‌های پشتیبان تصمیم (DSS) برای تصمیم‌گیری بهتر مخصوصا برای بیماری‌های چندعاملی ارزیابی وظایف و روابط تشخیصی و درمانی و شناسایی کاستی‌ها و توانایی‌ها یافتن بهترین روش‌های غربالگری برای بیماری‌ها و جراحات، به ویژه برای بیماران در شرایط بحرانی این دوره در ادامه‌ی دوره‌ی مقدماتی قبل و برای آشنایی بیشتر با چگونگی پیاده‌سازی هوش مصنوعی به شما کمک خواهد کرد.   هدف از برگزاری دوره "آموزش کاربرد یادگیری ماشین در علم پزشکی" چیست؟ هدف این دوره، دادن تمامی اطلاعات برای آشنایی دانشجویان علوم پزشکی با علم داده است. کار عملی همزمان و تکرار قسمت‌های برنامه‌نویسی برای افرادی که در دوره شرکت می‌کنند به طور موکد توصیه می‌شود. این دوره درباره‌ی آموزش کاربرد علوم داده در پزشکی به افرادی است که افراد علاقه‌مند به علوم تجربی، حوزه سلامت و پزشکی هستند. دوره "آموزش کاربرد یادگیری ماشین در علم پزشکی" برای چه کسانی مناسب هست؟ تمام افرادی که دوره‌ی مقداماتی دوره آموزش کاربرد علم داده در پزشکی را گذرانده‌اند. تمام علاقه‌مندان به حوزه پزشکی و سلامت. فعالان حوزه ریاضیات. کسانی که به ریاضیات دبیرستان مسلط هستند. برنامه‌نویسانی که به حوزه سلامت علاقه‌مندند. افراد 17 سال به بالا که علاقه‌مند به یادگیری در حوزه علم داده در پزشکی هستند.   بعد از گذراندن دوره "آموزش کاربرد یادگیری ماشین در علم پزشکی" چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ دوره آموزش علم داده در پزشکی به نوعی اولین دوره‌ای است که فیزیک، آمار، هوش مصنوعی و پزشکی را با هم ترکیب کرده است. این دوره تمام این علوم را به گونه‌ای کنار هم قرار داده که به هدف اصلی خود که کاربرد هوش مصنوعی در سلامت است، برسد. این دوره کمک می‌کند که ابن افراد بتوانند در صنعت سلامت و هوش مصنوعی به تحقیق و فعالیت بپردازند.
دوره آموزش کاربرد یادگیری ماشین در علم پزشکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جواد وحدت آتشگاه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 859,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد یادگیری ماشین در علم پزشکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی