اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌نویسی با هوش مصنوعی ChatGPT
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی با هوش مصنوعی ChatGPT

579,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 579,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :9 نظر3.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:عسل نیک عدل0
  • زمان:1 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره شما یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از چت جی پی‌تی، کار خود را در زمینهٔ برنامه‌نویسی آسان‌تر و کارآمدتر کنید. با قابلیت‌های پیشرفتهٔ پردازش زبان چت جی پی‌تی، می‌توانید پروژهٔ خود را بسازید، تغییر و ویژگی‌هایی نیز به آن اضافه کنید. اگر یک‌زبان برنامه‌نویسی را به‌خوبی می‌دانید، یا اگر به‌تازگی برای یادگیری شروع کرده‌اید، چت جی پی‌تی اینجاست تا زندگی کاری شمارا آسان‌تر کند.این دوره متناسب با تمام سطوح برنامه‌نویسی، مبتدی، متوسط، پیشرفته  وکسانی که به دنبال پیشرفت مهارت خود هستند، طراحی شده.اگر دانش اولیه از مفاهیم برنامه‌نویسی دارید و درگذشته کد نوشته‌اید این دوره مناسب شماست.ما خیلی عمیق نگاهی داریم به کاربردهای چت جی پی‌تی در موضوع برنامه‌نویسی و اینکه چگونه می‌تواند تا حد زیادی کار شما را ساده کند.این فرصت را خواهید داشت تا پروژه بسازید، آنرا ارتقا دهید و به سطح جدیدی از کارایی و سرعت در کدنویسی دست یابید.ابتدا با نحوهٔ نوشتن و اجرای کامل برنامهٔ چت جی پی تی شروع می‌کنیم و سپس به سراغ اصلاح برنامه‌های موجود می‌رویم که باعث صرفه جویی زمان در جهت حل مشکلات می‌شود.همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه پروژهٔ موجود را ارتقا دهید از چت جی پی تی می‌خواهیم تا برایمان پروژه با زبان برنامه نویسی پایتون بنویسد، اما ساختار و دستورالعمل‌ها، قابل استفاده برای هر زبان برنامه نویسی دیگر نیز می‌باشد.نه تنها این موارد، بلکه قابلیت‌های دیگر چت جی پی تی در زمینهٔ برنامه نویسی از جمله نوشتن اسناد، نحوهٔ یادگیری زبان برنامه نویسی جدید و یافتن شغل رویایی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.  مواردی که در دوره برنامه نویسی بوسیله هوش مصنوعی ChatGPT  یاد خواهید گرفت یاد می‌گیرید که چگونه از چت جی پی‌تی برای افزایش کارایی کدها، ساده‌کردن روند کدنویسی و خودکارسازی عملکرد کد استفاده کنید. برای ساخت پروژه و درک عمیق از نحوهٔ کار با چت جی پی‌تی، تجربه و آموزش عملی دریافت می‌کنید. یاد می‌گیرید که چگونه از چت جی پی‌تی برای کامل‌کردن پروژه‌های ناقص استفاده کنید. یاد می‌گیرید که چگونه از چت جی پی‌تی برای افزودن ویژگی‌های جدید به پروژهٔ موجود استفاده کنید یاد می‌گیرید که چگونه از چت جی پی‌تی برای نوشتن کد منحصربه‌فرد استفاده کنید یاد می‌گیرید که چگونه از چت جی پی‌تی برای اصلاح کد موجود استفاده کنید این دوره شامل 1:30ساعت ویدئوی کاربردی     الزامات دانش اولیه در مورد هر زبان برنامه‌نویسی   در پایان دوره برنامه نویسی بوسیله هوش مصنوعی ChatGPT قادر به چه کار هایی هستید؟ در پایان دوره، قادر خواهید بود تا با سرعت کد بنویسید و در زمان خود جهت از بین بردن باگ‌های پروژه صرفه جویی کنید. با وجود چت جی پی تی محدودیتی ندارید و قادر هستید تا هر برنامه ای که تصور می‌کنید بسازید. پس دیگر منتظر نمانید و برای ایجاد تحول در برنامه نویسی خود، به این سفر هیجان انگیز بپیوندید. این دوره برای چه کسانی است: توسعه دهندگان تازه کار که به دنبال پیشرفت مهارت‌های خود هستند. افراد حرفه ای که به دنبال بهره وری وخلاقیت هستند. توسعه دهندگان مستقل که به دنبال ساده و کارامد کردن روند کار هستند. کارآفرینانی که مشتاق کار و دیدگاهی مبتنی بر فناوری دارند.
دوره آموزش برنامه‌نویسی با هوش مصنوعی ChatGPT دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط عسل نیک عدل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 579,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی با هوش مصنوعی ChatGPT را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی