اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت استراتژیک کسب‌وکار در اقتصاد کلان
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت استراتژیک کسب‌وکار در اقتصاد کلان

279,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 279,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Peter Navarro0
  • زمان:11 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدیریت استراتژیک به عنوان یکی از مهم‌ترین مفاهیم در حوزه کسب‌وکار، در سال‌های اخیر جایگاه بسیاری را در فعالیت‌های صاحبان و مدیران کسب و کارها پیدا کرده است. مدیریت استراتژیک، به مدیران و صاحبان کسب و کار کمک می‌کند تا با تعیین اهداف بلندمدت، انتخاب استراتژی مناسب و پیاده‌سازی آن، توانایی رشد و توسعه کسب و کار خود را بهبود بخشند. دوره آموزش پیش‌رو با هدف آموزش مدیریت استراتژیک کسب و کار تهیه و تدوین شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. دوره آموزشی مدیریت استراتژیک کسب و کار چیست؟ دوره آموزشی مدیریت استراتژیک کسب و کار برنامه‌ای است که برای تجهیز افراد به مهارت‌ها و دانش برای توسعه و اجرای استراتژی های موثر برای دستیابی به اهداف سازمانی طراحی شده است. این دوره شامل موضوعاتی مانند تجزیه‌وتحلیل بازار، موقعیت رقابتی، تخصیص منابع و تکنیک های رهبری برای افزایش توانایی های تصمیم گیری و برنامه ریزی بلندمدت برای موفقیت کسب و کار است. شرکت‌کنندگان در مورد مدیریت تغییر، شناسایی فرصت‌های رشد و بهینه‌سازی کارایی عملیاتی بینش‌هایی کسب می‌کنند. هدف دوره آموزشی مدیریت استراتژیک کسب و کار چیست؟  هدف این دوره پرورش ذهنیت استراتژیک و توانمندسازی افراد برای رهبری و هدایت محیط‌های تجاری پیچیده است.  همچنین هدف این دوره، آشنایی صاحبان و مدیران کسب و کار با مفاهیم و اصول کلیدی مدیریت استراتژیک، تعریف استراتژی‌های کسب و کار و نحوه پیاده‌سازی آن‌ها در سازمان‌ها است. علاوه بر این، در این دوره آموزشی مدیریت استراتژیک کسب و کار به معرفی انواع استراتژی‌های کسب و کار، تأثیر مدیریت استراتژیک در حوزه منابع انسانی و روش‌های تحلیل استراتژیک پرداخته می‌شود. مدیریت استراتژیک کسب‌وکار - اقتصاد کلان (Strategic business management -macroeconomics)  این دوره ترجمه و بازخوانی دوره Strategic business management -macroeconomics است که توسط آقای دکتر پیتر ناوارو در دانشکده کسب‌وکار مزاج دانشگاه UCI امریکا ارائه شده است. آقای دکتر پیتر ناوارو دارای مدرک دکتری اقتصاد از دانشگاه هاروارد و استاد بازنشسته اقتصاد و سیاست عمومی در دانشکده بازرگانی پل مرام، دانشگاه کالیفرنیا، ایروین است.  او همچنین شخصیت سیاسی آمریکایی است که در دولت ترامپ به‌عنوان دستیار رئیس‌جمهور، مدیر تجارت و سیاست تولید و هماهنگ‌کننده سیاست تولید دفاع ملی خدمت می‌کرد. این دوره شامل ده درس بوده که هر درس خود شامل 7 تا 11 قسمت است. مترجم این دوره مهندس مهدی قمری نژاد است که موفق به گذراندن این دوره و اخذ مدرک آن شده است.
دوره آموزش مدیریت استراتژیک کسب‌وکار در اقتصاد کلان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Peter Navarro مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 279,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت استراتژیک کسب‌وکار در اقتصاد کلان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی