اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش عکاسی با Annie Leibovitz
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی با Annie Leibovitz

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Annie Leibovitz0
  • زمان:2 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آنی لیبوویتز اولین زنی بود که به عنوان عکاس اصلی در رولینگ استون برگزیده شد و آخرین شخصی بود که از جان لنون عکس پرتره گرفت. آنی در نخستین دوره عکاسی آنلاین خود یعنی دوره آموزش عکاسی با Annie Leibovitz، به ما نشان می‌دهد نکته‌ای که یک عکس را خیره‌کننده و جذاب می‌کند تجهیزات یا فناوری نیست بلکه داستان آن است. آنی فلسفه خود را به شما می‌آموزد: چگونه می‌توان کانسپت را توسعه داد، با سوژه‌ها کار کرد، با نور طبیعی عکس گرفت و تصاویر را پس از تولید زنده کرد. بیایید دنیا را از نگاه او ببینید.
دوره آموزش عکاسی با Annie Leibovitz دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Annie Leibovitz مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی با Annie Leibovitz را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی