اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش راهنمای کامل علائم نگارشی: بهبود رایتینگ انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش راهنمای کامل علائم نگارشی: بهبود رایتینگ انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر2.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Khaqan Chaudhry0
  • زمان:55 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آیا شما در میان میلیون‌ها نفری هستید که می‌ خواهند با نوشته‌‌های خود بر دیگران تأثیر بگذارند، اما به سختی می‌ توانید نظر خود را به شیوه‌ای ساده و مختصر بیان کنید؟ اگر چنین است، متوجه خواهید شد که یادگیری استفاده از کاما، خط فاصله، دو نقطه، حذف به قرینه، خط تیره، آپاستروف و سایر انواع علائم نگارشی ممکن است بلیط شما برای موفقیت باشد، زیرا آنها می توانند حس زیبایی و معنا دار بودن را به نوشته شما اضافه کنند. این دوره نه تنها اصول اولیه علائم نگارشی در زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد، بلکه کمی عمیق‌تر به قوانین، دستورالعمل‌ها و پیچیدگی‌های علائم نگارشی نیز می‌پردازد. در پایان این دوره، شما توانایی انتقال معنای جملات را با دقت و کار آمدی بیشتری خواهید داشت. این دوره برای چه کسانی مناسب است: دانشجویانی که به دنبال بهبود درک خود از علائم نگارشی انگلیسی هستند. دانشجویان کالج و دانشگاه نویسندگان، ویراستاران، مؤلفان و روزنامه نگاران حرفه ای متخصصان ارتباطات
دوره آموزش راهنمای کامل علائم نگارشی: بهبود رایتینگ انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Khaqan Chaudhry مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش راهنمای کامل علائم نگارشی: بهبود رایتینگ انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی