اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه‌سازی استدیو عکاسی با نرم‌افزار Set a Light 3D
مسیر آموزشی

آموزش شبیه‌سازی استدیو عکاسی با نرم‌افزار Set a Light 3D

229,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 229,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افرادی که قصد یادگیری کار با دوربین عکاسی در استدیو در زمینه‌های سرعت شاتر، ایزو، دیافراگم و … را داشته و همچنین نیازمند دانستن اطلاعات کاملی از نور همچون، فاصله مورد نیاز از سوژه، ارتفاع، دمای رنگ و نور، شدت نور و … هستند به همراه نحوه چیدمان صحنه جهت بازدهی بالا، این نرم افزار می تواند بسیار کاربردی باشد.زیرا راه اندازی استدیو عکاسی، نیازمند هزینه نسبتاً بالا بوده و همچنین دانستن امکانات مورد نیاز جهت استفاده صحیح نیز جزء ملزومات استدیو است. قبل از راه اندازی استدیو، با استفاده از این نرم افزار می‌توان شبیه سازی نسبتاً واقعی از محیط استدیو را داشته و امکانات مورد نظر را فراخوانی نموده تا در صورت لزوم اقدام به تهیه آنها گردد. همچنین در این آموزش به اصول نورپردازی و یا مفاهیم مربوط به دوربین به صورت بسیار مختصر پرداخته می‌شود. پس از گذراندن این آموزش، شما می‌توانید به صورت حرفه‌ای یک استدیو را مدیریت نموده و همچنین کار با انواع دوربین های عکاسی و نور را نیز فراگیرید.
دوره آموزش شبیه‌سازی استدیو عکاسی با نرم‌افزار Set a Light 3D دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا سعادتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 229,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه‌سازی استدیو عکاسی با نرم‌افزار Set a Light 3D را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی