اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان محاسبات کوانتومی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان محاسبات کوانتومی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

محاسبات کوانتومی یا رانش کوانتومی یک رویکرد پیچیده برای انجام محاسبات موازی، با استفاده از فیزیک حاکم بر ذرات زیراتمی برای جایگزینی ترانزیستورهای ساده‌تر در کامپیوترهای امروزی است. حوزه محاسبات کوانتومی در دهه ۱۹۸۰ ظهور کرد. کشف شد که برخی از مشکلات محاسباتی را می توان با الگوریتم های کوانتومی کارآمدتر از الگوریتم‌های کلاسیک آنها حل کرد. محاسبات کوانتومی این قابلیت را دارد که تعداد زیادی از امکانات را غربال کند و راه حل های بالقوه ای برای مسائل و چالش‌های پیچیده استخراج کند. در جایی که رایانه‌های کلاسیک اطلاعات را به صورت بیت با ۰ یا ۱ ذخیره می‌کنند، رایانه های کوانتومی از کیوبیت‌ها استفاده می‌کنند. کیوبیت‌ها اطلاعات را در حالت کوانتومی حمل می کنند که ۰ و ۱ را به صورت چند بعدی درگیر می‌کند. این دوره مناسب چه کسانی است؟ دوره محاسبات کوانتومی برای دانشجویان رشته فیزیک و همه علاقه‌مندان به این مباحث مناسب است دوره محاسبات کوانتومی توسط چه کسی ضبط شده‌است؟ این دوره توسط دکتر کریمی طی ۲۶ جلسه ضبط شده است
دوره آموزش رایگان محاسبات کوانتومی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط وحید کریمی‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان محاسبات کوانتومی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی