اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تاثیرگذاری بر افراد
مسیر آموزشی

آموزش تاثیرگذاری بر افراد

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :12 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Maxim Sytch0
  • زمان:4 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش تاثیرگذاری بر افراد توانایی شما را برای تأثیرگذاری بر افراد در شرایطی که نمی‌توانید از قدرت رسمی استفاده کنید، بهبود می‌بخشد. در این دوره در مورد راه‌های موثر برای ایجاد، توسعه و حفظ یک پایگاه قدرت در سازمان خود خواهید آموخت. همچنین تاکتیک‌های تأثیرگذاری را یاد خواهید گرفت که به شما این امکان را می‌دهد که در کار با مافوق، همسالان و حتی زیردستان خود متقاعدکننده‌تر و تأثیرگذارتر باشید. علاوه بر این، یاد خواهید گرفت که چگونه روابط با کیفیت بالا ایجاد و حفظ کنید تا قدرت و توانایی غیررسمی خود را برای تأثیرگذاری بر دیگران به حداکثر برسانید. مهم‌تر از همه، شما بین اثرگذاری و اعمال نفوذ تمایز قائل خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه از خود در برابر نفوذ ناخواسته دیگران محافظت کنید. در دوره آموزش تاثیرگذاری بر افراد چه می آموزید؟ استراتژی‌های تاثیرگذاری که در این دوره یاد می‌گیرید، شما را به یک رهبر، ارائه دهنده و تصمیم گیرنده با اعتماد به نفس و تاثیرگذار تبدیل می‌کند. شما در ارائه ایده‌های تجاری به مافوق خود، تأثیرگذاری بر مشتریان و ایجاد ائتلاف بین سهامداران مؤثرتر خواهید بود. این دوره نه تنها به شما راهنمایی استراتژیک در مورد چگونگی توسعه و حفظ شبکه خود برای نفوذ و قدرت می دهد، بلکه همچنین شما را با تاکتیک‌ها و استراتژی‌های خاصی مجهز می کند که ثابت شده است برای به دست آوردن قدرت و تأثیرگذاری بر مردم موثر است.      
دوره آموزش تاثیرگذاری بر افراد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Maxim Sytch مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تاثیرگذاری بر افراد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی