اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هدف‌گذاری حرفه‌ای
مسیر آموزشی

آموزش هدف‌گذاری حرفه‌ای

579,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 579,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

علمی و حرفه‌ای هدف‌گذاری کنید، کسب‌وکارتان را رشد و درآمدتان را افزایش دهید. بیایید یک بار برای همیشه به صورت علمی و حرفه‌ای برای کل عمرمان هدف گذاری کنیم. تمامی گام‌های یک هدف‌گذاری حرفه‌ای از شناخت ارزش‌ها گرفته تاچشم انداز ایدئال، را یاد می‌گیریم. اگر هدف ندارید و حتی نمی‌دانید هدف چه بگذارید این دوره مناسب شماست. اگر هدف دارید؛ اما نمی‌دانید اصولی انتخاب شده یا نه این دوره مناسب شماست. دوره آموزشی هدف‌گذاری حرفه‌ای چیست؟ یک دوره آموزشی است که تنها در ۹۰ دقیقه تمامی نکات یک هدف‌گذاری اصولی را به شما آموزش می‌دهد. این دوره آموزشی در عین طولانی نبودن بسیار جامع و کامل است و تمامی مباحث پوشش داده می‌شود. شما در پایان دوره آموزشی هدف‌گذاری حرفه‌ای اگر تمرین‌ها و کارهای عملی را انجام دهید، دفتر اهدافتان را در دستانتان دارید! چرا حتماً باید در دوره آموزشی هدف‌گذاری حرفه‌ای شرکت کنم؟ 1. درعین‌حال که یک دوره جامع است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن (۹۰ دقیقه) ارائه شده است. 2. مبتنی بر کار عملی و تمرین است و شما در پایان دوره دفتر اهدافتان را کامل شده در اختیار خواهید داشت. 3. مبتنی بر مباحث علمی و روز دنیاست و نه صرفاً صحبت‌های انگیزشی! 4. با گذراندن این دوره آموزشی عملاً به دوره آموزشی دیگری در زمینه اهداف نیاز نخواهید داشت.
دوره آموزش هدف‌گذاری حرفه‌ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی مددی‌کاهکش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 579,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هدف‌گذاری حرفه‌ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی