اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آمادگی امتحان ریاضی عمومی 2
مسیر آموزشی

آمادگی امتحان ریاضی عمومی 2

579,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 579,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره با هدف آمادگی آزمون درس ریاضی عمومی ۲ تهیه شده‌ است. در این دوره کلیه مطالب مورد نیاز آزمون بررسی و برای هر مبحث موجود در دوره سه مثال حل شده است که به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان و به سرعت مطالب را یاد بگیرید. توجه داشته باشید که این ویدیوها جنبه مروری داشته و جایگزین درک عمیق و مباحث دانشجویی پیرامون مطالب درسی نمی‌شود. شما می‌توانید از این دوره برای یادگیری سریع دست خود در حل مسئله بهره بگیرید و سپس با حل مثال‌های بیشتر از کتب مختلف به تسلط برسید. این دوره چه مباحثی بررسی می‌کند؟ بردارها توابع برداری رویه‌ها، دستگاه‌های مختصات و ترسیم تابع‌های دو یا چند متغیره و مشتق آن‌ها   کاربردهای مشتق جزئی انتگرال‌های چندگانه میدان‌های برداری و انتگرال‌های خمیده خطی   دوره مناسب چه کسانی است؟ این دوره مناسب کلیه دانشجویان رشته‌های مهندسی و مدیریت و همه کسانی که با این درس سر و کار دارند، می‌باشد.    
دوره آمادگی امتحان ریاضی عمومی 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حسین بهمن‌آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 579,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آمادگی امتحان ریاضی عمومی 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی