اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش صفر تا صد ریاضی یک
مسیر آموزشی

آموزش صفر تا صد ریاضی یک

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر3.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:شهرام منصوری4.4
  • زمان:12 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس ریاضی یک جز دروس اجباری و مشترک اکثر رشته‌های علوم پایه و مهندسی است. برای پاسخگویی به سوالات این درس باید به موضوعاتی همچون انواع توابع، ترسیم گراف، حدوپیوستگی و انتگرال اشراف داشته و با چگونگی حل سوالات ترکیبی جبر و مثلثات آشنا باشید.  در این دوره آموزشی تمام مباحث مورد نیاز برای این درس آموزش داده شده و برای هر مبحث تعداد مناسبی نمونه سوال حل شده است تا آموزش هر مبحث با نهایت کیفیت انجام شود.  دوره ریاضی یک مناسب چه‌کسانی است؟ این دوره مناسب همه دانشجویان رشته ریاضی و فیزیک و مهندسی برق، مکانیک، عمران، کامپیوتر، صنایع، شیمی و ... است و دانشجویان می‌توانند با فراگیری آن بر ریاضی یک دانشگاه مسلط شوند.
دوره آموزش صفر تا صد ریاضی یک دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شهرام منصوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صفر تا صد ریاضی یک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی