اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش تجاری با Power BI
مسیر آموزشی

آموزش هوش تجاری با Power BI

1,899,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 1,899,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :132 نظر4.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمد قاهری0
  • زمان:59 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Microsoft Power BI، یک نرم‌افزار هوش تجاری (business intelligence) است که به شما ابزارهای لازم برای جمع‌آوری، آنالیز و تصویرسازی داده‌های کسب‌وکارتان را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار قابلیت به‌اشتراک‌گذاری داده‌ها بین اعضای سازمان شما را فراهم می‌کند و برای بیزینس‌های مختلف نیز قابل‌استفاده است. با استفاده از Powerbi، شما به داده‌های خود دسترسی سریع و آسان خواهید داشت و بهبود عملکرد کسب‌وکار خود را تحقق خواهید داد. دوره آموزش هوش تجاری با Power BI با هدف آموزش ترفندهای پاور بی آی در مکتب خونه تهیه و تدوین شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. دوره آموزشی هوش تجاری با Power BI دوره آموزشی هوش تجاری با Power BI یک برنامه جامع است که بر توسعه مهارت در تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، تجسم و گزارش دهی با استفاده از ابزار Power BI تمرکز دارد. شرکت‌کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه به منابع داده‌های مختلف متصل شوند، داده‌ها را تبدیل و پاک‌سازی کرده، داشبوردها و گزارش‌های تعاملی ایجاد کنند و بینش‌های خود را با سهامداران به اشتراک بگذارند. این دوره ویژگی‌های Power BI، مانند فرمول‌های DAX (Data Analysis Expressions) و تکنیک‌های مدل‌سازی داده‌ها را پوشش می‌دهد. این دانش آموزان را به دانش لازم برای استفاده از قابلیت‌های Power BI برای هوش تجاری و تصمیم‌گیری مؤثر مجهز می‌کند. دوره آموزشی هوش تجاری با Power BI برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزشی هوش تجاری با Power BI برای افراد حرفه‌ای در نقش‌هایی مانند تحلیلگر کسب‌وکار، تحلیلگر داده و مدیرانی که به دنبال افزایش مهارت‌های خود در تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، مصورسازی و گزارش دهی با استفاده از Power BI هستند مناسب است. چه مطالبی در دوره‌ power bi آموزش داده می‌شود؟ در دوره‌های آموزش هوش تجاری با Power BI، مباحث مختلفی ارائه می‌شود تا بتوانید با استفاده از نرم‌افزارهای Tableau و Power BI، داده‌های خود را تحلیل کرده و تصمیمات بهتری در مورد کسب‌وکار خود بگیرید. در این دوره‌ها، شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI، SQL Server) و همچنین طراحی پایگاه داده (Data Warehouse) و ETL به شما آموزش داده می‌شود.  علاوه بر این، در این دوره‌ها مطالبی درباره مدیریت فرایندهای کسب‌وکار (BPM) نیز ارائه می‌شود تا در کنار یادگیری تکنولوژی‌های جدید، مفاهیم مدیریتی را نیز برای خود بهبود ببخشید. در نهایت، با تهیه داشبوردهای مدیریتی (Management Dashboard)، به‌صورت دقیق و در زمان معین، از وضعیت کسب‌وکار خود مطلع شوید و تصمیمات بهتری برای آینده بگیرید. دوره هوش تجاری برای چه کسانی مفید خواهد بود؟ دوره آموزش هوش تجاری با پاور بی آی برای افراد زیر مناسب است: صاحبان کسب‌وکارهای داده‌محور، کارشناسان و مدیران میانی در سازمان‌های خصوصی و دولتی فارغ‌التحصیلانی که به دنبال کسب مزیت رقابتی در بازار کار هستند. علاقه‌مندان به راه‌اندازی یا اشتغال در استارتاپ‌ها علاقه‌مندان به مباحث هوشمندسازی کسب‌وکار مدیران پروژه استقرار سیستم‌های هوش تجاری تمام رشته‌های تحصیلی مهندسی و مدیریت علاقه‌مندان به یادگیری تحلیل کسب‌وکار
دوره آموزش هوش تجاری با Power BI دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد قاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,899,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش تجاری با Power BI را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی