اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نگارش مقاله علمي به زبان انگليسي
مسیر آموزشی

آموزش نگارش مقاله علمي به زبان انگليسي

629,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 629,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نگارش مقاله علمی به زبان انگلیسی، یکی از مهم‌ترین فرایندهای پژوهشی محسوب می‌شود که نیازمند دقت و دانش عمیق در حوزه موردنظر است. در این فرایند، نویسنده باید بتواند مطالب خود را با استفاده از اصطلاحات علمی و به زبان قابل فهم و در کلمات کوتاه و مختصر ارائه دهد. دوره آموزش نگارش مقاله علمی به زبان انگلیسی در مکتب خونه با هدف آموزش شیوه نگارش مقالات علمی تهیه و تدوین شده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. در دوره آموزش نگارش مقاله علمی به زبان انگليسی چه می‌آموزیم؟ این دوره آموزش نگارش مقاله به زبان انگلیسی، نزديك به 4 ساعت (230 دقيقه است) كه در آن نحوه نگارش (writing) بخش‌های مختلف یک مقاله ISI به‌ویژه بخش«مقدمه و بحث« آموزش‌داده‌شده است.همچنین در دوره آموزشی گرامر (دستور زبان) ویژه مقاله‌نویسی همچون «زمان افعال» و ساختارهای «معلوم و مجهول» به طور کامل آموزش‌داده‌شده است. همچنین این دوره مفاهیم زیر نیز آموزش داده خواهند شد: مصاديق سرقت ادبی و بازنويسی جملات مشابه  اصول پايه نگارش و اصول مهم در پاراگراف‌نویسی آموزش داده شده. جملات الگوی بخش‌های مختلف یک مقاله مثل هدف، فرضیه، بیان مسئله، مقایسه، علت، استدلال، جمع‌بندی، محدوديت تحقيق و نتیجه‌گیری با ذکر مثال‌های کاربردی  دوره آموزش نگارش مقاله به بان انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟ اين دوره آموزش نگارش مقاله به زبان انگلیسی بيشتر براي دانشجويان و دانش‌آموختگان رشته‌های علوم زيستی و علوم پزشكی است كه قصد دارند مقاله انگليسی در سطح ISI نگارش كنند، كاربرد دارد. با این حال دوره مذکور برای تمامی افرادی که به نگارش مقالات ژورنال به زبان انگلیسی علاقه‌مند هستند می‌تواند مفید باشد. پس از پایان دوره چه مهارت‌هایی را کسب می‌کنیم؟ پس از پایان دوره نگارش مقالات به زبان انگلیسی دانشجویان با مهارت‌های نوشتن و نگارش مقالات علمی به زبان انگلیسی تسلط می‌یابند و دیگر نیازی نیست که برای نگارش متون علمی خود به سازمان‌ها و افراد شخص ثالت وابسته باشند. 
دوره آموزش نگارش مقاله علمي به زبان انگليسي دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سعید دانش‌یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 629,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نگارش مقاله علمي به زبان انگليسي را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی