اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تقویت قدرت تمرکز
مسیر آموزشی

آموزش تقویت قدرت تمرکز

219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :11 نظر4.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Dave Crenshaw0
  • زمان:59 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای کنونی ما که بسیار شلوغ تر از گذشته شده است، مدیریت زمان به تنهایی نمی تواند این شلوغی را کاهش دهد و آرامش ذهنی ایجاد کند. برای اینکه بتوانید واقعاً کارایی و بازده کاری خود را افزایش دهید، بسیار مهم است که بتوانید تمرکز خود را بهبود ببخشید. تمرکز روشی برای پرورش ذهن است که باعث می شود فکر و اندیشه ی فرد عملکرد خوبی داشته باشد و به حالت ذهنی آرام و آسوده تری دست یابد. در واقع تمرکز به این معناست که شما در حین انجام کاری به اتفاقاتی که در اطرافتان در حال رخ دادن هستند توجهی نداشته باشید و تمام توجه تان را معطوف به کاری که انجام می دهید کنید. متمرکز بودن به این معناست که شما به جای اینکه مدام از انجام کاری به سراغ کار دیگر بروید، تمام انرژی و ذهن خود را به انجام همان کار اختصاص دهید. این دوره برای چه کسانی کاربردی است؟ در این دوره، دیو کرنشاو، کارشناس بهره‌وری و نویسنده کتاب های پرفروشی در این حوزه، به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های توجه و تمرکز را توسعه دهید تا هم از حواس‌پرتی‌های روزانه جلوگیری کنید و هم بر آنچه که ارزشمندتر است و اولویت بالاتری دارد، متمرکز شوید. فضای دیجیتال و فیزیکی خود را تنظیم کنید تا تمرکز را تقویت کنید، راه‌هایی را بیابید که ذهنتان را روی کار نگه دارید، و از روابط خود - هم در محل کار و هم در خانه - با تمرکز بر مهمترین چیز محافظت کنید.
دوره آموزش تقویت قدرت تمرکز دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dave Crenshaw مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تقویت قدرت تمرکز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی