اطلاعات دوره
آموزش تلفظ انگلیسی با لهجه آمریکایی
مسیر آموزشی

آموزش تلفظ انگلیسی با لهجه آمریکایی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا ما باید تلفظ انگلیسی خوبی داشته باشیم؟ آیا تاکنون به اهمیت یادگیری تلفظ و لهجه آمریکایی در یادگیری زبان انگلیسی دقت کرده‌اید؟    در دنیایی که به سرعت در حال پیشرفت است، یادگیری زبان انگلیسی یکی از اصلی‌ترین نیازها به شمار می‌آید، زیرا شما با یادگیری این زبان قادر خواهید بود به کشورهای دیگر سفر کنید، در دانشگاه های مطرح دنیا تحصیل کنید و فرصت های شغلی زیادی در سراسر دنیا پیدا کنید.    بیشتر افرادی که شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند انتظار دارند، بعد از گذشت مدت کوتاهی قادر به مکالمه انگلیسی باشند و آنچه می‌شنوند و یا می‌خوانند را به طور کامل متوجه شوند. خیلی از اوقات نیز آنچه را که در متن یا جمله‌ای می‌بینند، به خوبی متوجه می‌شوند. اما صحبت کردن روان و صحیح به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عواملی که باعث می‌شود که شما بهتر صحبت کنید و همچنین صحبت‌های دیگران را بهتر متوجه شوید یادگیری نحوه صحیح تلفظ کلمات انگلیسی است. بسیاری از زبان‌آموزان ممکن است به دلیل عدم آشنایی با تلفظ انگلیسی و صداهای جدیدی که ممکن است در ترکیبات مختلف ایجاد شود، نتوانند به درستی متوجه کلماتی شوند که به گوششان می‌خورد. مکالمه زبان انگلیسی مثل هر زبان دیگری دارای تغییراتی در آهنگ صدا است و فشار و تکیه روی بعضی کلمات بیشتر و بعضی کمتر می‌شود. شاید کم توجهی اکثر زبان‌آموزان به این اصل سبب شده که هنگام مکالمه، لحنی ربات‌گونه داشته باشند. برای اینکه بتوانید لهجه خود را هرچه بیشتر به بومیان نزدیک‌تر کنید، بهتر است طرز صحیح تلفظ کلمات انگلیسی را به خوبی بیاموزید و با توجه بیشتری به این قسمت یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.   تلفظ انگلیسی یکی از فاکتور‌های مهمی است که هر زبان‌آموزی که قصد صحبت با لهجه آمریکایی را دارد، باید به طور صحیح آموزش ببیند. در واقع خوب صحبت کردن فقط این نیست که ما واژگان زیادی را به حافظه بسپاریم و یا اصطلاحات زیادی را یادبگیریم. ادا نکردن درست کلمات و جملات باعث می‌شود، شما نتوانید منظور خود را به درستی منتقل کنید و نهایتا ممکن است باعث سوء برداشت طرف مقابل ‌شود. درک نادرست از لهجه آمریکایی حتی ممکن است باعث گمراهی شما شود و نتوانید به درستی منظور دیگران را بفهمید. بیشتر بدانید
دوره آموزش تلفظ انگلیسی با لهجه آمریکایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید UCI مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تلفظ انگلیسی با لهجه آمریکایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرحسین

عالی بود لطفا آموزش های بیشتری از دانشگاه های معتبر دنیا قرار دهید ممنون

فرزاد

Thanks

لاله

واقعا عالی از همه نظر. تشکر فراوان.

کاربر مکتب‌خونه

Mer30

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی