اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی قالب‌های تزریق پلاستیک در کتیا (CATIA)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی قالب‌های تزریق پلاستیک در کتیا (CATIA)

739,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 739,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :9 نظر4.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:5 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با نگاه به اطراف خود به این موضوع پی می‌بریم که قطعات پلاستیکی چقدر در زندگی ما کاربرد دارند. پس یادگیری روش ساخت قطعات پلاستیکی می‌تواند جذاب و همچنین بسیار پر درآمد باشد. اکثر قطعات پلاستیکی با استفاده از قالب‌های تزریق پلاستیک تولید می‌شوند. قطعاتی مانند اسباب‌بازی کودکان و وسایل آشپزخانه با روش تزریق پلاستیک تولید می‌شوند. ما می‌توانیم این قالب‌ها را با تکنیک بسیار ساده در نرم‌افزار کتیا طراحی و تولید کنیم. در این دوره آموزشی صفر تا صد قالب‌های تزریق پلاستیک را می‌آموزیم و دو مثال مهم در زمینه طراحی قالب را حل می‌کنیم. نرم‌افزار کتیا و طراحی قالب و قطعات پلاستیکی نرم‌افزار کتیا تولید شرکت Dassault Systemes یک نرم‌افزار قدرتمند در زمینه CAD و CAM است و در زمینه CAE نیز نیاز مهندسان را برطرف می‌کند. با استفاده از نرم‌افزار کتیا می‌توان اکثر قطعات صنعتی را طراحی کرد. یکی از این قطعات قالب‌های تزریق پلاستیک است. محیط‌های مهم نرم‌افزار کتیا که در قالب‌سازی نیاز هستند محیط‌های Core and Cavity design، mold tooling design، part design، generative shape design است. هدف از دوره آموزشی طراحی قالب‌های تزریق پلاستیک در کتیا در این دوره آموزشی با مرحله‌به‌مرحله و به‌صورت پروژه محور مقدمه طراحی قالب را آموزش می‌دهیم و با ارائه تصاویر مختلف قسمت‌های مختلف قالب تزریق پلاستیک را می‌آموزیم. در ادامه وارد محیط نرم‌افزار کتیا می‌شویم و با ارائه دو مثال بسیار مهم و کاربردی به آموزش طراحی قالب می‌پردازیم. مطالب دوره شامل روش قالب‌گیری قطعات پلاستیکی داخل محیط Core and Cavity design است در ادامه وارد محیط mold tooling design می‌شویم و قطعات مختلف را به نرم‌افزار اضافه می‌کنیم. قطعات قالب شامل، میل راهنما، اتصالات، پران‌ها، خنکاری قالب و بوش تزریق است. 
دوره آموزش طراحی قالب‌های تزریق پلاستیک در کتیا (CATIA) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 739,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی قالب‌های تزریق پلاستیک در کتیا (CATIA) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی