اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اقتصاد کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش اقتصاد کاربردی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از شاخه‌های علم اقتصاد، اقتصاد کاربردی است که به مباحث کاربردی این علم در زمینه‌های مختلف می‌پردازد. دوره آموزش اقتصاد کاربردی مکتب خونه با هدف این ترند جذاب در اقتصاد تهیه و تدوین شده است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. دوره آموزش اقتصاد کاربردی در این دوره مفاهیم اقتصاد خرد و کلان کاملا به صورت کاربردی و ملموس ارائه خواهد شد. دانشجویان پس از پایان دوره با مفاهیم کاربردی علم اقتصاد آشنا خواهدن شد و قادر خواهدن بود که به صورت کاربردی تکنیک و ترندهای اقتصاد کاربردی را درک کنند. آموزش اقتصاد کاربردی از پایه تا پیشرفته، یکی از بهترین و جامع‌ترین دوره‌های آموزشی در زمینه اقتصاد کاربردی است که به صورت کاملا عملی و در دو سطح پایه و پیشرفته برای دانشجویان، مشاوران، MBA و علاقه مندان به اقتصاد خرد و اقتصاد کلان، ارائه می‌شود.  در این دوره، با مفاهیم اقتصادی ابتدایی مانند عرضه و تقاضا، بازار، قیمت گذاری، تورم و بیکاری آشنا می‌شوید و سپس مباحث پیشرفته مانند بازارهای مالی، مدل‌های اقتصادی، اقتصاد نوین، اقتصاد اجتماعی را توضیح خواهیم داد . با استفاده از روش‌های آموزشی متنوع و جذاب، این دوره به شما کمک می‌کند تا به صورت جامع و کاربردی، اقتصاد را به‌طور کامل یاد بگیرید و در بازار کار به راحتی پیشرفت کنید. پس از اتمام دوره آموزش اقتصاد کاربردی چه انتظاراتی باید از خود داشته باشیم؟ انتظار داریم پس از طی کردن این دوره بسیار جذاب، مخاطب دید مناسبی از اقتصاد داشته باشد و به راحتی مسائل اقتصادی را تحلیل کرده همچنین به روند سرمایه‌گذاری خود هم کمک شایانی کند. دوره آموزش اقتصاد کاربردی برای چه کسانی مناسب است؟ دوره آموزش اقتصاد کاربردی برای تمامی افرادی که به مباحث علم اقتصاد و مدیریت علاقه‌مند هستند، مناسب است که این طیف وسیعی از افراد از جمله دانشجویان، اساتید، مدیران و غیره را شامل می‌شود.
دوره آموزش اقتصاد کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدصادق میرزائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اقتصاد کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی