اطلاعات دوره
آموزش مکالمات حضوری، تلفنی و آنلاین به زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش مکالمات حضوری، تلفنی و آنلاین به زبان انگلیسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اکثر افرادی که شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند همیشه یک سوال مهم را در ذهن خود دارند که چگونه می‌توان به صورت روان و صحیح انگلیسی صحبت کرد؟ همانطور که همه ما می‌دانیم یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا شما برای انجام بسیاری از کارها به آن نیازمند خواهید بود. در یادگیری زبان انگلیسی توانایی مکالمه به زبان انگلیسی اهمیت بالایی دارد زیرا شما از طریق صحبت کردن قادر خواهید بود بسیاری از نیازهای خود را برطرف سازید. برای ارتباط برقرار کردن با سایرافراد در دانشگاه، محل کار و . . . شما باید مکالمه انگلیسی در مصاحبه شغلی را به خوبی یاد بگیرید.در این راستا، دوره آموزش مکالمات حضوری، تلفنی و آنلاین به زبان انگلیسی می‌تواند بسیار مفید باشد.    هنگام مکالمه حضوری به دلیل اینکه شما با فرد مقابل مستقیما در ارتباط هستید در انتقال معنی و مفهوم خود و همچنین دریافت منظور دیگران بسیار راحت‌تر خواهید بود، زیرا شما شخص مقابل خود را می‌بینید و حس او را درک می‌کنید و حرکات سر و بدن او را به خوبی مشاهده می‌کنید، که این خود در دریافت بهتر افکار و احساسات طرف مقابل بسیار مفید خواهد بود.  در صحبت کردن آنلاین شما بازهم طرف مقابل خود و حرکت‌های چهره او را می‌بینید که این هم باعث می‌شود شما بهتر طرف مقابل خود را درک کنید و از این بابت شبیه به مکالمه حضوری خواهد بود.  در مکالمه تلفنی انگلیسی شما شخص مقابل را نمی‌بینید درنتیجه قادر به دریافت معنی و مفهوم از طریق حرکات و زبان بدن او نیستید، در نتیجه این نکته بسیار حائز اهمیت خواهد بود که این قدرت را داشته باشید که آن چیزی را که مدنظرتان است به روشنی منتقل کنید که باعث ایجاد سوء‌ برداشت در ذهن طرف مقابل نشوید و همچنین این انتظار از طرف مقابل هم در ذهن ما متقابلا شکل می‌گیرد که او هم توانایی بیان منظور خود را به ما داشته باشد.    در دوره آموزش مکالمات حضوری، تلفنی و آنلاین به زبان انگلیسی شما خواهید آموخت که چگونه خود را به صورت کامل معرفی کنید و در همین راستا به نکاتی در مورد بهتر کردن تلفظ خود هم دست پیدا خواهید کرد.  یکی از نکات بسیار کارآمدی که در این دوره امکان یادگیری آن برایتان فراهم شده "معرفی آسانسوری" است. معرفی آسانسوری به معنی ارتباط بسیار موثر و قدرتمند در یک زمان کوتاه است-مثلا به اندازه زمانی که شخص مهمی را در یک آسانسور ملاقات کنید- به طوری که شخص مقابل ترغیب شده و به سخنان شما گوش دهد تا زمینه برقراری یک ارتباط بلندمدت شکل گیرد. معرفی آسانسوری یعنی اینکه شما مختصر، مفید و قانع کننده قادر باشید خود، ایده و یا محصولتان را معرفی نمایید. در معرفی آسانسوری شما باید توانایی این را داشته باشید که هرآنچه را که نیاز دارید، در صحبت خود به‌کار ببرید تا طرف مقابل خود را برای ادامه صحبت و شکل گیری رابطه ترغیب کنید. این کار باعث می‌شود شما حتی در مصاحبه های کوتاه نگران اتمام وقت نباشید. شما تمرین خواهید کرد که چگونه در مصاحبه انگلیسی با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از اینکه شاید جایی مرتکب اشتباهی شوید صحبت کنید. درنهایت نکات کلیدی و مهم برای رفتن به مصاحبه و همچنین  نحوه ارائه دادن را یاد خواهید گرفت. کلام آخر اینکه هرآنچه که برای بهتر کردن مکالمه حضوری، تلفنی و یا آنلاین خود نیاز دارید را در این دوره خواهید یافت.
دوره آموزش مکالمات حضوری، تلفنی و آنلاین به زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید Georgia Tech مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکالمات حضوری، تلفنی و آنلاین به زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اسفندیار

دوره خوبيه ولي قسمت ها حتما نياز به تمرين دارن و بدون تمرين نتيجه نميده.

تورج

بسیار عای و آموزنده بود . با تشکر از همگی شما خوبانِ زحمتکش

پیمان

بسیار ممنونم واقعا دوره ها بسیار از چیدمان قوی برخوردار هستند و هر تلاش مضاعفی صورت گرفته تا اگه کسی همت کنه بیشترین بهر ه ورودی را خواهد داشت .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی