اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌نویسی رابط کاربری (UI) در فلاتر
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌نویسی رابط کاربری (UI) در فلاتر

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :9 نظر4.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمد سنچولی0
  • زمان:19 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای  افرادی که قصد دارند در آینده به عنوان یک توسعه‌دهنده اندروید، آی او اس یا وب مشغول به کار شوند و کسب درآمد کنند در زمینه انتخاب زبان برنامه‌نویسی و فریمورک انتخاب‌های بسیاری وجود دارند. دوره آموزش برنامه‌نویسی رابط کاربری (UI) در فلاتر به شما در طراحی هرچه بهتر و ساده‌تر رابط کاربری زیباترین و پیچیده‌ترین اپلیکیشن‌ها و وب سایت کمک می‌کند و بطور کاملا عملی و پروژه محور با استانداردترین روش‌های تدریس نحوه ایجاد رابط کاربری اپلیکیشن و وب‌سایت بصورت کاملا ریسپانسیو را با تنها یک بار کدنویسی آموزش می‌دهد و می‌تواند زمینه مهاجرت شما از دیگر زبان‌ها و فریمورک‌ها را به سمت فلاتر فراهم کند.   دوره آموزش رابط کاربری (UI) در فلاتر مناسب چه کسانی است؟ دوره آموزش رابط کاربری (UI) در فلاتر مناسب آن دسته از توسعه دهندگانی است که می‌خواهند: توسعه‌دهندگان فلاتری که قصد تقویت مهارت‌های طراحی واسط کاربری خود را دارند؛ توسعه‌دهندگان فلاتری که تصمیم دارند ویجت‌های پایه و پیشرفته فلاتر فراگیرند؛ برنامه‌نویسانی ک تصمیم دارند با یک بار کدنویسی در سه پلتفرم بصورت نیتیو خروجی بگیرند؛ توسعه‌دهندگان وب و اندروید که قصد مهاجرت از هر فریمورک و زبانی به سمت فلاتر را دارند.   هدف دوره آموزش رابط کاربری (UI) در فلاتر دوره آموزش رابط کاربری (UI) در فلاتر به طراحی واسط کاربری‌های پیشرفته با فلاتر بصورت کاربردی پرداخته و نیازهای واقعی طراحی رابط کاربری اپلیکیشن و وب‌سایت هارا برآورده می‌کند. ما برای اولین بار در ایران یک دوره جامع و کامل در حوزه طراحی رابط کاربری وب‌سایت و اپلیکیشن و همچنین آموزش ویجت‌ها و مفاهیم ساده و پیشرفته فلاتر و البته نحوه بکارگیری پکیج‌های کاربردی برای شما درنظر گرفتیم. هدف دوره آموزش کامل صفر تا صد یک پروژه کامل و کاربردی به ساده‌ترین روش‌های ممکن می‌باشد. ما در این دوره اپلیکیشن و وب‌سایت مشابه استریم‌های آنلاین فیلم و سریال مشابه Netflix و HBO Max برای شما در نظر گرفتیم و در پایان دوره شما به سادگی می‌توانید رابط کاربری هر وبسایت و اپلکیشنی را بدون هیچگونه محدودیت پیاده‌سازی کنید.   سرفصل دوره آموزش پیشرفته فلاتر چیست؟ دوره فلاتر پیشرفته شامل چهار فصل آموزشی است و ما در فصل اول به بیان مقدمات دوره می‌پردازیم. در فصل دوم نوشتن اپلیکیشن مورد نظر را شروع می‌کنیم و در فصل سوم پروژه خود را ریسپانسیو کرده و در دو محیط اجرا می‌کنیم و نوشتن وب سایت را شروع می‌کنیم. در پایان در فصل چهارم مباحث تکمیلی دوره را بیان می‌کرده و در پایان یک پروژه نهایی برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته شده که بتوانید توانایی کسب شده خود در پایان دوره به اثبات برسانید.
دوره آموزش برنامه‌نویسی رابط کاربری (UI) در فلاتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد سنچولی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌نویسی رابط کاربری (UI) در فلاتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی