اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حقوق کیفری اطفال
مسیر آموزشی

آموزش حقوق کیفری اطفال

709,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 709,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کودکان سرمایه جامعه و سنگ بنای آینده یک کشور هستند. هر خدشه که بر سلامت روانی و اجتماعی کودکان وارد شود مستقیما سبب ورود آسیب به جامعه می‌شود و چه بسا قابل جبران نباشد. کودکان در سنین پایین فرایند جامعه‌پذیری و تبعیت از قانون را می‌آموزند و اگر در این روند خللی وارد شده و کودکان را به بزهکاری و ارتکاب جرم سوق دهد تغییر این پیش‌زمینه در آینده بسیار سخت خواهد بود. جرم‌شناسی کودک و نوجوان هدف خود را بر این اساس پایه‌ریزی کرده است تا علل ارتکاب جرم، زمینه‌های بروز بزهکاری، شرایط محیط و خانواده را بررسی کند تا بتواند ریشه‌های ارتکاب جرم در سنین پایین را کشف کند. با دست‌یابی به این ریشه‌ها می‌توان پیش از آنکه فرصت از دست رود کودکان را از عوامل جرم‌زا دور کرده و یا روند اصلاح آنان را پی گرفت. در عالم حقوق همواره بر این نکته تاکید می‌شود که پیشگیری مهمتر از مجازات است و چه بسا پیشگیری در سنین پایین از اهمیت فراوان تری برخوردار باشد. لذا برای دست‌یابی به این هدف نیازمند شناخت صحیح از حقوق کیفری اطفال هستیم.شناخت حقوق کیفری اطفال این امکان را به دست می‌دهد تا با صرف هزینه و زمان کوتاه‌تر سلامت روانی و اجتماعی جامعه را تامین کرد.
دوره آموزش حقوق کیفری اطفال دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدعلی حاجی ده‌آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 709,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق کیفری اطفال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی