اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نحوه شکایت از مجرم
مسیر آموزشی

آموزش نحوه شکایت از مجرم

679,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 679,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:فرهود فهیم4.8
  • زمان:4 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شکایت از مجرم توسط بزهدیده مساله‌ای که به نحوی ذهن همه شهروندان را به خود جلب کرده و شاید اولین سوالی که در ذهن شخصِ بزهدیده و قربانی از جرم خطور کند این است که چطور و چکونه می توانم شکایت کنم؟ آشنایی با نحوه شکایت و مسایل پیرامون ان موضوعی است که مورد نیاز عمومی بوده و همه افراد حقیقی و حقوقی که در محیط اجتماعی زندگی می کنند بدان نیازمند خواهد بود.   هدف از برگزاری دوره آموزش نحوه شکایت از مجرم چیست؟ مهمترین هدفِ آشنایی با شکایت از مجرم، رسیدن به حقوقِ قانونیِ بزهدیده است؛ بدیهی است که هر مساله ای دارای شروع و پایانی است که در مسیرِ مشخص قابل توجه و تعریف است، برای حرکت از مبدا و رسیدن به مقصد، الزاماتی نیاز است که اولین مورد آن در بحثِ احقاقِ حق، نحوه شکایت از مجرم خواهد بود.   چرا آشنایی با نحوه شکایت از مجرم اهمیت دارد؟ اگر قربانیِ یک جرم، توان و استعداد ِ شکایت نداشته باشد و یا مسیر شکایت و احقاق حق خود را نداند، بدیهی است که از حقوق مسلم و ضروری خود بی بهره گردیده و عموما مورد تجاوز و ظلم واقع می شودو عملا به عنصری منفل در جامعه تبدیل گردیده و هر مجرمی به خود اجازه تجاوز به وی را خواهد داد که این مساله با مبانی دینی، عقلی، اجتماعی و مدنی سازگار نبوده و نه تنها خود شخص، بلکه اطرافیان وی را نیز به چالش و مخاطره خواهد انداخت. برای زندگی مقتدر در جامعه کنونی و برای احقاقِ حقوق فردی، اجتماعی و خانوادگی، ضرورت دارد تا بتوانیم از حقوق خود دفاع نماییم و مورد تجاوز مجرمین قرار نگیریم که این مساله بدیهی بدون اطلاع و آموزش از راه ها و روش های احقاق حق که نحوه شکایت از مجرم از اولیات آن است، محقق نخواهد شد لذا الزامی است تا با ابزار و روش های دادخواهی و تظلم خواهی آشنا گردیم
دوره آموزش نحوه شکایت از مجرم دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرهود فهیم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 679,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نحوه شکایت از مجرم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی