اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مباحث اساسی در روانشناسی 1
مسیر آموزشی

آموزش مباحث اساسی در روانشناسی 1

679,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 679,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دانشمندان ، روان شناسی را علم رفتار تعریف کرده اند. با توجه به تاثیر رفتارهای ما در زندگی روزمره و روابط بین فردی ما فراگیری علم روان شناسی کمک فراوانی در بهبود زندگی و روابط ما در جامعه – در ارتباط با خود و دیگران- خواهد نمود. در این درس ما با حیطه های مختلف روان شناسی آشنا و چگونگی تاثیرات آنها در زندگی فردی و اجتماعی مان (رفتار ما با دیگران ، شناخت و توجه توقعات دیگران از ما و بالعکس) را می آموزیم.  هدف از یادگیری روانشناسی چیست؟ هدف کلی از فراگیری و آشنای با علم روانشناسی این است که بتوانیم رفتار یا واکنش‌های خود و دیگران را در یک محیط و در یک زمان مطالعه کنیم. آشنایی با علم روان‌شناسی (به ویژه برخی حیطه‌ها مانند اصول یادگیری) می‌‍تواند کمک کند تا هم خود بهتر یاد بگیریم و هم اطرافیان را در یادگیری بهتر و داشتن زندگی بهتر یاری کنیم. روانشناسی به ما کمک می کند تا خود را بهتر بشناسیم و با خودشناسی بهتر بتوانیم علاوه بر رشد فردی ارتباط سالم‌تری با دیگران داشته باشیم. با فراگیری علم روان‌شناسی ما یاد می‌گیریم که چگونه در موقعیت‌های مختلف زندگی و در فراز و نشیب‌ها چگونه بهترین رفتار و عملکرد را داشته باشیم.
دوره آموزش مباحث اساسی در روانشناسی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سعید شریف یزدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 679,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مباحث اساسی در روانشناسی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی