اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حقوق مدنی 1
مسیر آموزشی

آموزش حقوق مدنی 1

709,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 709,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در سال 1807 در فرانسه قانون مدنی در فرانسه به عنوان "کدناپلئون" نامگذاری شد. حقوق مدنی یکی از مباحث مهم و کلیدی دانش حقوق است که در دانشگاه‌های ایران در قالب هشت درس مورد آموزش قرار می‌گیرد. مباحث حقوق مدنی 1 مربوط به اشخاص و محجورین است. دلیل اینکه اولین درس حقوق مدنی به شناخت اشخاص اختصاص یافته این است که شخص موضوع علم حقوق است و دانش‌آموخته حقوق می‌بایست ابتدا با این موضوع آشنا گردد. از آنجا که برخی از اشخاص دارای کاستی‌ها و محدودیت‌هایی هستند که در علم حقوق به آنها محجور گفته می‌شود و نیاز به حمایت قانونی دارند، از همین رو در درس حقوق مدنی 1 به مباحث مربوط به محجورین نیز پرداخته می شود. هدف از برگزاری دوره آموزش حقوق مدنی 1 چیست؟ آشنایی با مباحث مربوط به اشخاص و محجورین و آمادگی برای فراگیری مباحث دیگر حقوقی که در دروس مختلف مورد آموزش قرار می‌گیرد. اهمیت این دوره برای دانشجویان به این جهت است که حقوق مدنی 1 پایه دیگر دروس حقوق مدنی است و برای یادگیری و درک بسیاری از مباحث و دروس حقوقی، گذراندن درس حقوق مدنی 1 ضروری است و دانشجویان پس از گذراندن این دوره می‌توانند برای یادگیری دروس دیگر حقوقی مربوط به این مباحث آماده شوند.
دوره آموزش حقوق مدنی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مصطفی نصرآبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 709,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حقوق مدنی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی