اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی وب‌سایت (Front-End)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی وب‌سایت (Front-End)

1,509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.1/5
وضعیت قیمت: 1,509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :48 نظر3.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:احسان گازار3.6
  • زمان:48 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دنیای اینترنت و وب امروزه به عضوی جدائی‌ناپذیر از دنیای فیزیکی تبدیل شده به طوری بیشتر فعالیت های ما به آن وابسته است. با ظهور اینترنت دیگر مرزهای جغرافیایی کم رنگ‌تر شده اند و هرکس می‌تواند از این فرصت برای پیشرفت خود استفاده کند. عدم آشنایی با این فضا باعث عقب ماندن از سایر هم نوعان و رقبا می‌شود.   دوره طراحی وب‌سایت (Front-End) چیست؟ امروزه یکی رایج ترین راه های کسب درامد در وب، برنامه‌نویسی فرانت ‌اند است. در این فرایند تلاش می‌شود تا یک واسط کاربری مناسب برای کاربران فراهم شود تا استفاده از وب‌سایت، وب اپلیکیشن و… برای آنها ساده‌تر شود. دوره آموزش برنامه نویسی فرانت اند به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از کدنویسی، فضای سایت را طراحی کرده و آنچه را موردنظر UI Designer است را روی آن پیاده کنید. در واقع در این دوره یاد می‌گیرید با ابزار‌هایی مانند html و css چگونه بخش فرانت اند یک وب سایت را طراحی کنید. در این دوره مباحث زیادی با موضوع طراحی بخش Front یک وب‌سایت مطرح شده است. از جمله این موضوعات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: آشنایی با مفاهیم فرانت اند و FrontEnd Development آشنایی با HTML آشنایی با  Css آموزش صفحه بندی وب‌سایت و استایل دادن به صفحات مختلف آموزش CSS FLEX و پروژه‌ی پیاده‌سازی سایت Envato.com آشنایی با مفهوم SASS آشنایی و کار با  Frameworkهای CSS علاوه بر این موارد در این دوره با مباحث گسترده‌تری پیرامون موضوع برنامه‌نویسی فرانت اند آشنا خواهید شد.   هدف از برگزاری دوره طراحی وب‌سایت (Front-End) چیست؟ در این دوره مطالب لازم برای تبدیل شما به  یک برنامه نویس فرانت اند آموزش داده می‌شود و در نهایت خواهید توانست تا فرانت اند یک وب سایت از صفر تا صد انجام دهید. هدف اصلی این دوره آموزش برنامه‌نویسی فراند و همه ویژگی‌هایی است که برای طراحی بخش فرانت اند به آن نیاز خواهید داشت.   دوره طراحی وب‌سایت (Front-End) برای چه کسانی مناسب است؟ مباحثی که برای آموزش در این دوره در نظر گرفته شده است به نحوی است که همه کاربران و علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره شرکت کنند و مباحث ارائه شده را یاد بگیرند. این دوره ی بسیار کاربردی برای همه افرادی است که به فعالیت در حوزه طراحی وب علاقه دارند. همه دانشجویان رشته‌های مربوط به کامپیوتر و آی تی و هرکسی که به‌نوعی به برنامه نویسی علاقه داشته باشد؛ می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
دوره آموزش طراحی وب‌سایت (Front-End) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 48 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط احسان گازار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی وب‌سایت (Front-End) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی