اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع روبی (Ruby)
مسیر آموزشی

آموزش جامع روبی (Ruby)

749,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logoداده کافی وجود ندارد
وضعیت قیمت: 749,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:معین حشمتی0
  • زمان:12 ساعت و 33 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش جامع روبی ما به سراغ آموزش زبان برنامه‌نویسی روبی از مقدماتی تا پیشرفته خواهیم رفت. روبی (Ruby) یک‌زبان برنامه‌نویسی انعطاف‌پذیر، وب، تست نفوذ، پویا و شئ گرا است که با استفاده از آن می‌توانید بک‌اند یک سایت را بنویسید و یا اکسپلویت‌های مختلفی را در حوزه امنیت سایبری بنویسید . هدف این دوره آشنایی و یادگیری زبان برنامه‌نویسی روبی است. ساختار این زبان بسیار شبیه به زبان برنامه‌نویسی پایتون است بدین شکل که اگر شما زبان برنامه‌نویسی پایتون را بلد باشید بسیار راحت می‌توانید این زبان را یاد بگیرید و یا برعکس شما این زبان را یاد بگیرید به‌راحتی می‌توانید زبان برنامه‌نویسی پایتون را هم یاد بگیرید. زبان برنامه‌نویسی روبی توسط فردی به نام یوکیهیرو ماتسوموتو (Yukihiro Matz Matsumoto) طراحی شده و توسط وی معرفی شد. مخاطبان این دوره کسانی هستند که می‌خواهند بک‌اند سایت را با روبی طراحی کنند و یا اینکه می‌خواهند در حوزه امنیت سایبری فعالیت کنند. زبان برنامه‌نویسی روبی بر روی هر سه سیستم‌عامل محبوب یعنی ویندوز، لینوکس و مک قابل‌اجرا است بدین معنا که مستقل از سیستم‌عامل است . پس از یادگیری زبان برنامه‌نویسی روبی خیلی سریع می‌توانید به سمت یادگیری فریم‌ورک Ruby on Rails قدم بردارید. شما در این دوره از پایه‌ای‌ترین مباحث مانند تعریف‌کردن یک متغیر ساده و کار با حلقه‌ها و کار با توابع تا شئ گرایی در روبی، کار با فایل‌ها در روبی و کار با دیتابیس در روبی را یاد خواهید گرفت.
دوره آموزش جامع روبی (Ruby) دوره‌ای با امتیاز نهایی 0 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط معین حشمتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 749,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع روبی (Ruby) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی