اطلاعات دوره
آموزش قسمت ریاضیات GRE (Quantitative)
مسیر آموزشی

آموزش قسمت ریاضیات GRE (Quantitative)

301,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 301,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر2.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محسن خاکی4
  • زمان:11 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بخش Quantitative Reasoning در GRE به ارزیابی توانایی استدلال شما در حل مسائل ریاضی می‌پردازد. بعضی از این مسائل نمونه‌هایی از محیط‌های واقعی زندگی هستند و برخی دیگر در محیطی صرفا برپایه‌ی علوم ریاضیات به سنجش شما می‌پردازند. این مسائل عمدتا به بررسی موارد زیر می‌پردازند: ۱- علم حساب (Arithmetic) شامل اعداد صحیح، فاکتورگیری، کسر، جذر، درصد، نسبت، قدرمطلق، .... ۲- جبر (Algebra) شامل توابع، معادلات، نامساوی‌ها، ....۳- آنالیز داده‌ها (Data Analysis) شامل میانگین‌گیری، انحراف معیار، ...۴- نحوه محاسبه مساحت اشکال هندسی و ... محتوای بخش Quant در آزمون GRE از آنچه که شما در دوران تحصیل در مدرسه فراگرفته‌اید، فراتر نیست و ۴ نوع سوال را دربرمی‌گیرد:  1- Quantitative Comparison Questions2- Multiple-choice Questions3- Multiple-answer Questions4- Numeric Entry Questions در فرمت کامپیوتری آزمون (Computer-based Test) شما مجاز هستید از یک ماشین حساب الکترونیک که در بالای صفحه کامپیوتر ظاهر می‌شود، استفاده کنید و در فرمت Paper-based Test ماشین حساب دستی در مرکز برگزاری آزمون برای شما مهیاست.  بخش Quantitative Reasoning در آزمون GRE (فرمت کامپیوتری) طی دو Section که هرکدام شامل ۲۰ سوال هستند (۳۵ دقیقه به ازای هر Section) شما را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این درحالیست که کامپیوتر Section دوم را به صورت هوشمند و بر اساس عملکرد شما در Section اول انتخاب می‌کند و در طول آزمون این امکان برای شما فراهم است که از سوالات عبور کنید و یا لیست کامل سوالات را preview کنید و یا حتی به عقب برگردید.  نمره شما بر اساس تعداد جواب‌های صحیح شما محاسبه می‌شود و به پاسخ‌های غلط هیچ نمره منفی تعلق نمی‌گیرد (ارزش همه سوالات یکسان است)؛ بدین ترتیب که ابتدا یک نمره‌ی خام برای شما محاسبه شده و سپس آن نمره طی پروسه‌ی معادل‌سازی هوشمند، convert می‌گردد. در فرمت کاغذی آزمون (Paper-based Test) نیز دو Section وجود دارد که هرکدام ۲۵ سوال را دربرمی‌گیرد و زمان مجاز برای انجام هر Section, چهل دقیقه است اما سایر اختیارات داوطلبان در این فرمت مشابه نسخه‌ی کامپیوتری است.  نمره‌ی convert شده در Quantitative Reasoning بر مبنای بازه‌ی ۱۷۰ - ۱۳۰ محاسبه می‌شود و اگر شما به هیچ سوالی پاسخ ندهید به ازای آن بخش (NS (No Score دریافت خواهید کرد.  این دوره با تمرکز روی استراتژی‌های حل مسئله، به بررسی و تحلیل متداول‌ترین سوالات بخش Quantitative Reasoning در آزمون GRE می‌پردازد.
دوره آموزش قسمت ریاضیات GRE (Quantitative) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن خاکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 301,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش قسمت ریاضیات GRE (Quantitative) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیرعباس

مباحث هندسی، احتمالات و آمار در این دوره بیان نشده است! و بقیه مباحث هم به طور کامل بیان نشده! خرید این دوره رو به توصیه نمیکنم! وقت تلف کردن هست!

علی

با عرض سلام و احترام ضمن تشکر از استاد گرامی جناب آقای خاکی و تیم مکتب خونه به دلیل انتشار این فایل آموزشی با کیفیت که استاد روی مطالب تسلط کافی و ارائه خوبی دارند. لازم به ذکر است اگر فایل متنی دروس ارائه شده در محتوا لحاظ گردد و در هنگام تدریس به مثال ها و مطالب مطرح شده در کلاس دسترسی داشته باشیم سهم بسزایی در بالا بردن کیفیت دوره و یادگیری خواهد داشت. از این رو خواهشمندم فایل متنی دروس را لحاظ بفرمایید. با تشکر فراوان

ناصر

امتیاز بنده به این دوره "نهاااایتا" یک از پنج میباشد.

اصغر

;این دوره صرفا یک آشنایی بوده که شامل تمام مباحث نیست .با حدف موارد اضافی و اسلایدها که بی مورد به نظر می رسند دوره به کمتر از نصف تقلیل پیدا میکنه . برای بچه های ریاضی و مهندسی توصیه نمی کنم .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی