اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Express js جامع (با پروژه طراحی دفترچه تلفن)
مسیر آموزشی

آموزش Express js جامع (با پروژه طراحی دفترچه تلفن)

219,450 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 219,450 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آپدیت مهر 1402 در آموزش Express.js دانشجویار ابتدا به معرفی فریم ورک Express.js و nodel.js خواهیم پرداخت و سپس نحوه نصب و ایجاد پروژه روی سیستم را اجرا خواهیم نمود و سپس به صورت یک پروژه وبلاگی به نحوه ایجاد Router کردن آن و نحوه ساخت قابلیت های ایجاد و حذف Router و تکمیل بخش های وب سایت وبلاگی را انجام خواهیم داد.
دوره آموزش Express js جامع (با پروژه طراحی دفترچه تلفن) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی بهارلویی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 219,450 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Express js جامع (با پروژه طراحی دفترچه تلفن) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی