اطلاعات دوره
آموزش جملات شرطی زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش جملات شرطی زبان انگلیسی

39,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 39,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش جملات شرطی زبان انگلیسی چیست؟ در یادگیری زبان انگلیسی، گرامر مبحث بسیار مهمی است. گرامر به معنی ساختار و سیستم یک زبان است. ما با کمک گرامر قادر خواهیم بود کلمات را درست و با توجه به نقش آن‌ها در جمله کنار هم قرار بدهیم تا بتوانیم مفهوم درستی را به مخاطب خود منتقل کنیم. پس اگر ما گرامر زبان انگلیسی را به طور صحیح و دقیق فرا نگیریم کلمات را به شکل فارسی کنار هم قرار خواهیم داد و این برای یک غیرفارسی زبان قابل درک نخواهد بود. گرامر صحیح کلید اصلی سلیس و با اعتماد به نفس صحبت کردن است. رعایت کردن درست اصول گرامر نشان‌دهنده مهارت بالای شما در زبان انگلیسی است. در‌ راستای یادگیری گرامر، مبحث جملات شرطی اهمیت زیادی دارد، زیرا در خیلی از جملاتی که می‌خواهیم بسازیم و در مورد موضوعی صحبت کنیم نیاز به دانستن ساختار جملات شرطی داریم. هدف از برگزاری دوره آموزش جملات شرطی زبان انگلیسی چیست؟ در دوره آموزش جملات شرطی زبان انگلیسی، با زبانی ساده و روان به آموزش هر چهار نوع جملات شرطی پرداخته می‌شود و با ارائه تمرین و مثال‌های زیاد این بستر برای شما فراهم آمده‌است که این ساختا‌رها را به طور کامل و کاربردی فرا بگیرید. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ اغلب مردم جهان به زبان خودشان بسیار خوب صحبت می کنند بدون اینکه اطلاع زیادی از قواعد آن داشته باشند.کودکان نیز  حتی بدون اینکه بدانند معنی کلمه گرامر یا دستور زبان چیست شروع به صحبت کردن و یادگیری می نمایند.اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به صورت جدی به دنبال آموزش زبان انگلیسی هستید، فراگیری گرامر زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا این زبان را سریعتر و موثرتر فرا بگیرید. همچنین برای تسلط کافی بر زبان انگلیسی باید تسلط کافی به همه ی مهارت های آن از از جمله speaking, listening, reading, writing و همچنین مولفه های آن از جمله grammar, pronounciation, vocabulary داشته باشید. پیش‌نیازهای این دوره کدام است؟ در صورتی که شما با گرامر زبان انگلیسی آشنا هستید نیاز به پیش نیاز خاصی ندارید. در غیر این صورت میتوانید در دوره آموزش گرامر مقدمانی زبان انگلیسی شرکت کنید تا به نیازهای اولیه و آشنایی با اصول گرامر پایه به عنوان اولین قدم در یادگیری زبان انگلیسی پاسخ داده شود. سرفصل‌های دوره شرطی نوع صفر  شرطی نوع اول شرطی نوع دوم شرطی نوع سوم جملات شرطی ترکیبی در انتهای دوره فرد چه قابلیت‌هایی خواهد داشت؟ گرامر صحیح، کلید اصلی روان، سلیس و با اعتماد به نفس صحبت کردن به زبان انگلیسی است. دانستن گرامر زبان انگلیسی به شما کمک می کند از خطاهایی که باعث می شود جملات شما به نظر بومیان انگلیسی زبان عجیب و غیرقابل فهم به نظر برسد، جلوگیری کنید.     بیشتر بدانید
دوره آموزش جملات شرطی زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط پرهام خدابخش مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جملات شرطی زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شقایق

عالی بود خیلی دقیق و واضح توضیح میدن برام خیلی خیلی مفید بود

سمانه

عالي بود مرسي از شما استاد

نگین

بسیار تدریس جامع و کاملی بود. خیلی ممنونم. نکات خیلی خیلی خوبی داشت که در کتاب های دیگر ندیده بودم.

فائزه

برای کسانی که میخوان آشنا بش.ند و تازه یاد بگیرند خیلی خوب هست ولی برای کسانی که بلد هستند میخواهند جا بیوفته و پیشرفته بشنوند کاربرد زیادی ندلره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی