اطلاعات دوره
آموزش گرامر زمان‌های زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش گرامر زمان‌های زبان انگلیسی

293,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 293,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش گرامر زمان های زبان انگلیسی چیست؟ در برخی زبان‌ها، فعل در جمله و زمان فعل از اهمیت بالایی برخوردار نیستند این در حالیست که در زبان انگلیسی تشخیص فعل و زمان آن بسیار مهم و حیاتی است. در این دوره شما با گرامر زمان ها در زبان انگلیسی آشنا می‌شوید و ساختارهای آن با مثال برایتان توضیح داده می‌شود. هدف از برگزاری دوره گرامر زمان‌های زبان انگلیسی چیست؟ در دوره آموزش گرامر زمان‌ها در زبان انگلیسی سه زمان اصلی شامل زمان گذشته، زمان حال و زمان آینده وجود دارد که هر کدام از این زمان‌ها می‌توانند حالات متفاوت ساده، استمراری، کامل و کامل استمراری را نشان دهند. در این دوره هر کدام از این زمان‌ها و حالات متفاوت آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟  کسانی قصد دارند در یک کشور انگلیسی زبان مصاحبه کاری داشته باشند، باید بدانند که کیفیت نگارش و مکالمه به زبان انگلیسی برای کارفرما مهم است. در واقع، در نظرسنجی اخیر که از کارکنان استخدام در انگلستان به عمل آمده، 50 درصد آنها گفتند غلط‌های املایی و گرامر غلط بزرگترین و مهم‌ترین دلیل قبول نکردن کارجویان است. همچنین کسانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند هم این مسئله به یک اندازه مهم است. کالج‌ها و دانشگاه‌ها تمایل دارند زبان انگلیسی را در سطح آکادمیک ارزیابی کنند و این ارزیابی تا حد بسیار زیادی بر پایه دانش افراد از گرامر زبان انگلیسی است. پیش‌نیازهای این دوره کدام است؟ در صورتی که شما با گرامر زبان انگلیسی آشنا هستید نیاز به پیش نیاز خاصی ندارید. در غیر این صورت میتوانید در دوره آموزش گرامر مقدماتی زبان انگلیسی شرکت کنید تا به نیازهای اولیه و آشنایی با اصول گرامر پایه به عنوان اولین قدم در یادگیری زبان انگلیسی پاسخ داده شود. سرفصل‌های دوره زمان حال ساده زمان حال ساده استمراری زمان حال استمراری و حال کامل زمان حال کامل زمان حال کامل و حال کامل استمراری مقایسه زمان حال کامل و حال کامل استمراری زمان گذشته ساده مقایسه زمان گذشته ساده با حال کامل + گذشته استمراری زمان گذشته کامل زمان آینده ساده مقایسه زمان آینده ساده و حال استمراری زمان آینده استمراری زمان آینده کامل زمان آینده در گذشته در انتهای دوره فرد چه قابلیت‌هایی خواهد داشت؟ گرامر صحیح، کلید اصلی روان، سلیس و با اعتماد به نفس صحبت کردن به زبان انگلیسی است. دانستن گرامر زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند از خطاهایی که باعث می شود جملات شما به نظر بومیان انگلیسی زبان عجیب و غیرقابل فهم به نظر برسد، جلوگیری کند. بیشتر بدانید
دوره آموزش گرامر زمان‌های زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط پرهام خدابخش مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 293,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرامر زمان‌های زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

عالی

اح

فقط يك كلمه : عالي

شقایق

در یک کلام بی نظیررررررررررررررررررر بود این دوره بی نظیررررررررررر بیان درست و واضح مثال های بجا همه چی عالی بود واقعا برام کاربردی بود این دوره مرسی از استاد خدابخش و تیم مکتب خونه لطفا گرامر معلوم مجهول رو هم از ایشون دوره بذارید

مهراب

عالی تدریس شده

میثم

برای قیدها و جملات معکوس به صورت جداگانه هم ارائه بدهید . من دوره ی گرامر ایلتس را خریده ام.دوره ایلتس دوره خوبیست اما هر بخشی به صورت خلاصه با مثال های کمتری تدریس می شود .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی