اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت رابط کاربری کرآی انجین (آموزش CryEngine)
مسیر آموزشی

آموزش ساخت رابط کاربری کرآی انجین (آموزش CryEngine)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:احمد کرمی3.8
  • زمان:1 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کرای انجین ( CryEngine ) یک موتور بازی سازی بسیار پیشرفته از شرکت آلمانی Crytek است. در حال حاضر این موتور بازی یکی از پیشرفته ترین موتورهای بازی سازی می باشد که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است. از جمله ویژگی های بارز این موتور بازی سازی فناوری فوق پیشرفته در محاسبه نور و در نتیجه عدم نیاز به حافظه RAM زیاد ، شبیه سازی عالی گردش شبانه […]
دوره آموزش ساخت رابط کاربری کرآی انجین (آموزش CryEngine) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط احمد کرمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت رابط کاربری کرآی انجین (آموزش CryEngine) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی