اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
راه اندازی فروشگاه اینترنتی در وردپرس با افزونه ووکامرس
مسیر آموزشی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در وردپرس با افزونه ووکامرس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مختار سهولی3.7
  • زمان:1 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت بازدیدکنندگان عزیز وبسایت دانشجویار در خدمت شما هستیم با یکی دیگر از دوره های کاربردی و حرفه ای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در وردپرس با افزونه ووکامرس در این دوره آموزشی از سری دوره‌های آموزش وردپرس ما شما را  با یکی از قویترین فروشگاه سازهای وردپرس آشنا خواهیم کرد. همانطور که قبلا در خصوص وردپرس صحبت کرده بودیم و می دانید یکی از قدرتمندترین […]
دوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی در وردپرس با افزونه ووکامرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مختار سهولی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی در وردپرس با افزونه ووکامرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی