اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تکنیک‌های عیب‌یابی و دیباگینگ (Troubleshooting and Debugging)
مسیر آموزشی

آموزش تکنیک‌های عیب‌یابی و دیباگینگ (Troubleshooting and Debugging)

139,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 139,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

**زیرنویس این دوره توسط هوش مصنوعی انجام گرفته است.**  در این دوره، ابزارهایی برای شناسایی و حل سریع مشکلات واقعی که ممکن است در نقش IT خود با آن‌ها مواجه شوید، به شما ارائه می‌دهیم. ما به بررسی استراتژی‌ها و رویکردهای مختلف برای برخورد با رایج‌ترین مشکلات کد و زیرساخت IT خواهیم پرداخت. شما استراتژی‌های مختلفی را برای مواجهه با تقریباً هر مشکل فنی خواهید آموخت و سپس خواهید دید که چگونه این استراتژی‌ها برای حل سناریوهای واقعی به کار می‌روند.  ما مثال‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که شامل مسائل عمومی سیستم، مشکلات نرم‌افزارهای نوشته شده توسط دیگران و مشکلات برنامه‌هایی که خودمان نوشته‌ایم، می‌شود.  درباره مشکلاتی که می‌توانند هر سیستم عاملی را تحت‌تأثیر قرار دهند صحبت خواهیم کرد و همچنین به چالش‌های خاص برخی پلتفرم‌ها و زبان‌های اسکریپت‌نویسی نیز خواهیم پرداخت. توصیه می‌کنیم که دوره‌های قبلی این برنامه را گذرانده باشید یا دانش پیشین در زمینه Python و Linux داشته باشید تا بتوانید با مثال‌های عیب‌یابی ما به‌خوبی همراه شوید.
دوره آموزش تکنیک‌های عیب‌یابی و دیباگینگ (Troubleshooting and Debugging) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 139,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنیک‌های عیب‌یابی و دیباگینگ (Troubleshooting and Debugging) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی