اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش استخدام با روش اسپرینت
مسیر آموزشی

آموزش استخدام با روش اسپرینت

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:AIHR TEAM0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره "Sprint Recruiting"، شما در مورد اختلالاتی که روند استخدام را کند می‌کنند و چگونگی غلبه بر آن‌ها با یک سیستم استخدام چابک یاد خواهید گرفت. شما بهترین شیوه‌ها برای اجرای یک فرآیند استخدام چابک موفق در سازمان خود را از پذیرش ذهنیت رشد تا مدیریت ذینفعان فرا خواهید گرفت. مهم‌ترین مزایای استفاده از روش استخدام چابک عبارتند از: کاهش زمان استخدام: با حذف مراحل غیرضروری و اتخاذ تصمیم‌گیری‌های سریع‌تر، می‌توانید در کمترین زمان ممکن نیروی مورد نیاز خود را جذب کنید. افزایش رضایت متقاضیان: با ایجاد یک تجربه کاربری مثبت برای متقاضیان، می‌توانید برند کارفرمایی خود را تقویت کرده و از بین بهترین افراد، بهترین انتخاب را داشته باشید. بهبود کیفیت استخدام: با تمرکز بر نیازهای واقعی کسب‌وکار و استفاده از معیارهای دقیق، می‌توانید افرادی را استخدام کنید که به طور کامل با فرهنگ سازمانی و نقش شغلی تطابق داشته باشند. افزایش بهره‌وری تیم استخدام: با اتوماسیون کردن برخی از فرآیندها و استفاده از ابزارهای مناسب، می‌توانید بهره‌وری تیم استخدام خود را افزایش داده و به آن‌ها اجازه دهید بر روی کارهای استراتژیک تمرکز کنند. با شرکت در این دوره، شما قادر خواهید بود: یک سیستم استخدام چابک را در سازمان خود پیاده‌سازی کنید. به طور موثر با چالش‌های رایج در فرآیند استخدام مقابله کنید. یک تیم استخدام با عملکرد بالا ایجاد کنید. بهترین استعدادها را برای سازمان خود جذب کنید.
دوره آموزش استخدام با روش اسپرینت دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط AIHR TEAM مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استخدام با روش اسپرینت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی