اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش IELTS preparation 5.5
مسیر آموزشی

آموزش IELTS preparation 5.5

4,329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 4,329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آمادگی برای آزمون آیلتس بر اساس کتاب Complete IELTS ساخته شده است. این کتاب یکی از محبوبترین کتاب‌هایی است که سالهاست برای زبان‌آموزانی که تمایل به شرکت در آزمون آیلتس دارند تدریس می‌شود. این کتاب شامل سه جلد می‌باشد که برای کاندیدا‌ها به صورت نمرات ۴ تا ۵ و ۵ تا ۶/۵ و ۶۵۰ تا ۷/۵ طبقه‌بندی شده است. کلیه مهارت‌های آزمون در این تدریس می‌شود. یونیت‌ها تاپیک محور هستند و بر اساس پرتکرارترین موضوعات آزمون آیلتس طراحی شده ‌اند رایتینگ کتاب شامل تدریس تیک ۱ آزمون آکادمیک و تیک ۲ می‌باشد. در این دوره که براساس کتاب اول ساخته شده است کلیه مطالب کتاب به اضافه مطالب اضافی‌تر شامل کلمات و ساختار‌های بیشتر نکات تلفظی، گرامر فراتر از کتاب و نکات رایتینگی کاربردی برای زبان‌آموزان فراهم شده است. برای هر درس، سؤالاتی برای اسپیکینگ پارت ۱ و ۲ و ۳ فراهم شده که زبان‌آموزان به صورت پروژه روی آن‌ها کار می‌کنند و پس از ضبط صدایشان آن‌ها را برای مدرسین ارسال می‌نمایند و فید بک می‌گیرند. ضمنا زبان‌آموزان می‌بایست برای تاپیک‌های داده شده رایتینگ بنویسند و برای مدرسینشان ارسال نمایند و فیدبک بگیرند همچنین در این دوره سمپل‌های رایتینگ و اسپیکینگ برای زبان‌آموزان فراهم شده که در پروسه یادگیری بسیار بهشان کمک خواهد شد.
دوره آموزش IELTS preparation 5.5 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 45 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط پرهام خدابخش مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 4,329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش IELTS preparation 5.5 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی